LÕPUKS OMETI! TAXIGOs saab sõita ka võlgu!

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: TaxiGo

Eesti suurima igapäevaselt aktiivse taksopargiga Taxigo taksotellimise platvorm on seni kasvanud ja arenenud ilma invesorite abita. Tasa ja targu. Juba mitu kuud on Taxigo olnud turul ka uute makseviisidega, mis sõidu klientidele mugavamaks teevad. 

„Tänaseks Tallinnas enam kui 2500 pidevalt sõitva taksoga Taxigo taksotellimise platvorm jätkab kasvamist ja ka konkurentidest veidi erineva ärimudeli arendamist,“ selgitas Taxigo asutaja ja juht Eduard Dubrovski. „Me ei ole muutunud ega ka plaani muutuda taksofirmaks, nagu on seda Taxify ja Uber, vaid olema jätkuvalt platvorm kõigi taksofirmade ja juhtide jaoks. See tähendab, et meil saab autot valida pildi, brändi, hinna, juhi reintingu ja mugavusklassi alusel. Juhtide jaoks on meie vahendustasud konkurentidest soodsamad, klientide jaoks hinnad üldjuhul veidi madalamad ja ilma tipptunni kordajateta.“

Uudsed makseviisid Taxigos

Lisaks juba varem kehtinud sularaha- ja kaarditerminali maksetele on uusi võimalusi tervelt kolm.

Krediitkaardimakse. Klient registreerib oma kaardi äppi ning saab sellega maksta. Eeliseks on, et taksos ei pea sel juhul olema kaarditerminali. Klient ütleb juhile, et maksab krediitkaardiga, juht vajutab nupule ja 2 sekundi pärast saab vastuse makse   õnnestumisest. Klient astub   rõõmsalt autost välja ega pea kuhugi vajutama.

Lepinguline klient või ettemaksu konto. Seda saavad kasutada näiteks firmad, kes maksavad oma töötajate sõidud kinni. Või perekonnad, kus isa laeb sisse krediiti, lisab kasutajateks oma pereliikmeid ning ülejäänud sõidavad isa arvelt. Eeliseks on, et arveldamine käib kord kuus, reaalajas on aga näha kõik sõidud, aadressid, marsruudid. Süsteem on täiesti paberivaba ning sõita saab sisuliselt kasvõi viiekümne erineva taksofirmaga.

Mobiilimakse ehk sideteenuse operaatori makse. Sõita saab võlgu kõigi Eesti mobiilioperaatorite arvelt. Sõidutasu lisatakse mobiiltelefoni arvele, mida tuleb maksta alles järgmisel kuul. Eeliseks on, et kui ikkagi juhtub force majeure ning raha ega kaarte pole, on takso endiselt saadaval!

Foto: TaxiGo

Kõik makseviisid kehtivad ka telefoniga tellides!

Eduard Dubrovski kinnitusel tuleks kõigil klientidel Taxigot kasutades meelde jätta kaks kõige olulisemat asja. Esiteks tuleks makseviis valida enne auto tellimist, sest siis näitab süsteem ainult neid autosid, mis antud makseviisi aktsepteerivad. Lisaks on hea teada, et kõik ülalmainitud makseviisid toimivad nii taksot äpiga tellides kui üle-Eestilisele lühinumbrile 1665 helistades. „Meie süsteemis tehakse praegu umbes 160 000 sõitu igakuiselt ja väga paljud neist tellitakse telefoniga, sest inimestele meeldib, et keegi neid nende soovide alusel teenindab ja neil parimat taksot leida aitab.“

Taxigo looja rõhutas, et hinnatundlikel klientidel tasub juba enne takso tellimist sisestada süsteemi oma sõidu sihtpunkt, mille alusel saab erinevaid taksofirmasid ja taksosid lõpliku sõidumaksumuse alusel võrrelda.

Kui teil veel Taxigo äppi pole, saate ta omale laadida SIIT.

Foto: TaxiGo
Copy
Tagasi üles