Uuring: Instagram mõjutab märkimisväärselt inimeste oste

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: THOMAS WHITE/REUTERS

Ühendriikides tehtud uuringu kohaselt mõjutavad Instagramis pilku püüdvad fotod inimesi rohkem, kui lihtsalt meeldimise nupu vajutamine.

Instagrami kasutajate sõnul mõjutab sotsiaalmeedia platvorm märkimisväärselt nende oste, 72 protsenti 2000 küsitletud Instagrami kasutajast on ostnud endale mõne toote, mida nad on rakendust kasutades märganud, vahendab Business Insider.

Kõige rohkem soetatakse Instagramist nähtu põhjal riideid, meigitooteid, jalanõusid ja ehteid. Uuringust tuli välja, et küsitletutest 81 protsenti kasutavad Instagrami väga tihti, 48 protsenti osalenutest vastasid, et nad käivad Instagramis paar korda päevas.

Kuigi 85 protsenti vastanutest ütlesid, et nad jälgivad rakendusesiseselt moele ja elustiilile keskendunud kontosid, on ainult 16 protsenti neist kasutanud «Osta nüüd» funktsiooni, mis suunab kasutaja edasi tootja veebilehele. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles