Eestikeelse kasutusjuhendi puudumine jahmatas klienti

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutikell.
Nutikell. Foto: Kaup24

Kaup24-st ostetud nutikellal puudus eestikeelne kasutusjuhend. Pärast korduvaid katseid ettevõttega ühendust võtta, ei ole eestikeelset kasutusjuhendit siiani saabunud.

Mari (nimi muudetud) tellis oma lapselapsele Kaup24-st nutikella. Enne tellimist uuris naine klienditeenindusest, kas tootega on kaasas ka kasutusjuhend. Klinditeenindaja lubas, et kasutusjuhend on kaasas.

Kui Mari aga kella kätte sai, siis puudus sel eestikeelne kasutusjuhend. Pärast korduvaid katseid klienditeenindusega suhelda nii telefoni kui ka e-kirja teel, pole naisele eestikeelne kasutusjuhend siiani jõudnud. Teavitasin neid telefoni teel,» sõnas Mari. «Lubati teave edasi anda ja nii mitu päeva järjest. Iga kord tuli uuele teenindajale seletada, kes ma olen ja mida tahan.»

Kaup24 turundusjuhi Rauno Kristjani sõnul on nende ettevõte teadlik, et tellimusest puudus eestikeelne kasutusjuhend ning nad on ka kliendiga ühendust võtnud, et klienditeenindus saaks talle eestikeelse juhendi esimesel võimalusel saata. «Vabandame veel kord tekkinud ebameeldivuse pärast!» sõnas Kristjan. «Kõikidel Kaup24 toodetel on olemas kasutusjuhendid ning kui klient ei leia pakendist eestikeelset kasutusjuhendit, siis palume tal pöörduda klienditeenindusse, misjärel anname toote kasutusjuhendi esimesel võimalusel kliendile.»

Loe mida teha, kui tootel puudub eestikeelne kasutusjuhend.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles