Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Eestikeelse kasutusjuhendi puudumine jahmatas klienti

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Nutikell. | FOTO: Kaup24

Kaup24-st ostetud nutikellal puudus eestikeelne kasutusjuhend. Pärast korduvaid katseid ettevõttega ühendust võtta, ei ole eestikeelset kasutusjuhendit siiani saabunud.

Mari (nimi muudetud) tellis oma lapselapsele Kaup24-st nutikella. Enne tellimist uuris naine klienditeenindusest, kas tootega on kaasas ka kasutusjuhend. Klinditeenindaja lubas, et kasutusjuhend on kaasas.

Kui Mari aga kella kätte sai, siis puudus sel eestikeelne kasutusjuhend. Pärast korduvaid katseid klienditeenindusega suhelda nii telefoni kui ka e-kirja teel, pole naisele eestikeelne kasutusjuhend siiani jõudnud. Teavitasin neid telefoni teel,» sõnas Mari. «Lubati teave edasi anda ja nii mitu päeva järjest. Iga kord tuli uuele teenindajale seletada, kes ma olen ja mida tahan.»

Kaup24 turundusjuhi Rauno Kristjani sõnul on nende ettevõte teadlik, et tellimusest puudus eestikeelne kasutusjuhend ning nad on ka kliendiga ühendust võtnud, et klienditeenindus saaks talle eestikeelse juhendi esimesel võimalusel saata. «Vabandame veel kord tekkinud ebameeldivuse pärast!» sõnas Kristjan. «Kõikidel Kaup24 toodetel on olemas kasutusjuhendid ning kui klient ei leia pakendist eestikeelset kasutusjuhendit, siis palume tal pöörduda klienditeenindusse, misjärel anname toote kasutusjuhendi esimesel võimalusel kliendile.»

Loe mida teha, kui tootel puudub eestikeelne kasutusjuhend.

Tagasi üles