Ryanair loodab lennufopaa lahendada nädalalõpuks

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ryanair.
Ryanair. Foto: Erikas Ovčarenko / 15min / Scanpix

Nädala alguses tekkis suur segadus, kui 315 000 Ryanairi klienti said teate, et nende septembri- või oktoobrikuus toimuma pidanud lend on tühistatud.
 

Ryanair teatas eile, et kui esialgu arvati, et lendude ärajäämine puudutab 390 000 klienti, siis on praeguseks selgunud, et lennu tühistamine mõjutab 315 000 klienti. Lennufirma loodab nädala lõpuks tekkinud segaduse likvideerida.

«Me palume  südamest vabandust iga 315 000 kliendilt, kelle septembri- või oktoobrikuus toimuma pidanud lend tühistati,» sõnas Ryanairi turundusjuht Kenny Jacobs. «Oleme palganud juurde klienditeenindajaid, et kiirendada raha tagastamise ja alternatiivsete lendude leidmise protsessi. Eeldatavasti saab enamik probleeme lahendatud selle nädala lõpuks.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles