Rimides ja Säästumarketites võivad hinnad Prisma hinnagarantii tõttu muutuda

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. Foto: Mihkel Maripuu

Eile avaldasid Selver ja Maxima, et nemad Prisma hindade külmutamise ehk hinnagarantii kampaaniaga kaasa ei lähe. Rimi ketis võib konkurendi uus kampaania siiski muudatusi tuua.

Rimi keti turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja tõi esimesena välja, et nende ketti kuuluvate Säästumarketite lubadus on olla hinnaliider ning konkurentide tegevus mängib hinnakujunduses olulist rolli.

«Seetõttu võime kinnitada, et võtame Säästumarketi hindade kujundamisel arvesse ka Prisma poolt külmutatud tootehindu. Sama kehtib ka Rimi kaupluste puhul,» ütles Lilleoja.

Ta ei välistanud ka seda, et Prisma hinnagarantii kampaaniasse arvatud tooteid hakatakse allahindluskampaaniates teatud perioodidel veelgi soodsamalt pakkuma.

Prisma eesmärki – pidurdada Eestis toiduainete hinnatõusu – pidas Lilleoja aga ebarealistlikuks. «Initsiatiiv hinnatõusu vastu astuda on kahtlemata tervitatav. Reaalsuses aga ei avalda 25 toote hinna külmutamine mõju üleüldisele hinnatõusule. Jakett saab ajutiselt teatud hindade tõusu pidurdamise oma kanda võtta, aga pikas perspektiivis see kahjuks suuremat mõju ei avalda,» arvas ta.

Samuti oli Rimi esindaja skeptiline selles osas, et Prisma võtab hindade külmutamisega seotud riskid kõik enda kanda. «Arvestades, et tegu on siiski kasumit taotleva ettevõttega, võib spekuleerida, et staatilised soodushinnad valitud toodetele kompenseeritakse teiste kaupade hinnatõusu arvelt. Sellisel juhul maksab lõpuks ikka tarbija selle hinnavahe kinni,» ühines Lilleoja Selveri ja Maxima keti eile väljaöeldud arvamustega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles