Lugejad: alkoholi ei peaks üldse reklaamima

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suur osa lugejaist ei pea alkoholi kui kahjuliku toote reklaamimist üldse vajalikuks.
Suur osa lugejaist ei pea alkoholi kui kahjuliku toote reklaamimist üldse vajalikuks. Foto: Peeter Langovits

Tarbija24 üleskutsele, kuidas reklaamida alkoholi vastutustundlikult, vastanud lugejatest märkis suur osa, et alkoholi ei peaks üldse reklaamima. Teine osa pani ette katta pakendid sarnaselt sigarettidele hoiatuskirjade ja –piltidega.

«Avalikes kohtades (tänaval, internetis, TV-s, raadios jne) tuleks alkoholireklaam üldse keelustada. Seda võiks lubada ainult alkoholipoes (kuhu alaealistele peaks sissepääsu keelama!) ja erialastes väljaannetes-ajakirjades,» oli üks pakkumine.

Hoiatus pakendil võiks ühe kommentaatori arvates välja näha selline: «Kui jood meie toodetud viina, ole valmis sellisteks tagajärgedeks…» ning sellele järgneks siis pilt mõnest alkoholi tõttu juhtunud õnnetusest või siis statistika alkoholi tekitatud kahjudest.

Kolmas grupp ideid puudutas reklaamide sisu reguleerimist. Kommenteerijate hinnangul näidatakse praegu alkoholi reklaamides liialt palju noori lõbusaid inimesi, mis loob noortes tunde, et kange kraami tarvitamine on lahe. «Ehk oleks abi, kui reklaaminäod poleks noored ja jätta ära viide, et alko tõmbab peod käima ja kus siis alles saab seksi?» oli nime alt Tipsi kommenteerinud lugeja.

Tarbija24 tänab kõiki, kes võtsid vaevaks oma mõtteid avaldada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles