Selveri poed müüsid kahe nädalaga 220 tonni arbuusi

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Arbuus.
Arbuus. Foto: Raivo Tiikmaa

Selveri juulikuu esimese kahe nädala müügitopis oli arbuus teisel kohal kilepiima järel ja hapukoore ees, kuid hästi müüsid ka kampaaniatooted.

Kahe nädala jooksul on Selveri 35 kauplust müünud üle 220 tonni arbuusi. Lisaks piimale, hapukoorele ja arbuusile läheb praeguse palavaga väga hästi ka lõhe, mida on ostetud pea sama palju kui liha. «Kui tavaliselt on kala osakaal lihaga võrreldes väike, siis praegu pakub lõhe tavapärasele eelistusele tugevat konkurentsi,» ütles kaubaketi avalike suhete juht Annika Vilu.

Äsjaste Selveri Laadapäevade raames varusid inimesed peamiselt igapäevast tarbekaupa ja lahjat alkoholi. Väga populaarsed olid pesupulbrid, nõudepesuvahendid ja majapidamispaber.

Suurepärase suveilma ja Laadapäevade kokkulangevuse tõttu jõudsid müügitopi esikohtadele õlled, millest popimad olid A.Le Coqi Pils ja Saku Originaal Mahe. Neid kahte kokku müüdi kampaania jooksul üle saja tuhande ühiku.

Suve kohta väga hästi osteti ka magusat, lisaks jäätisele müüdi palju šokolaadi ja kommi. Valmistoidust müüs kõige paremini Laadasalat, mida osteti 20 tonni.

Päevapakkumistest olid Laadapäevadel kõige populaarsemad tualettpaber, Balbiino vanilli-koorejäätis, viin ÜX, Nescafe kohv ja Arieli pesupulber. Kaubaketi juhtidele pisut üllatuslikult osteti seekord väga hästi ka Brita veefiltreid ja mikrolaineahjusid.

Ka Rimi teatas, et suvine Tudish Piip kampaania oli edukas. Populaarseimad tooted olid või, kohukesed, õlu, jäätis ja WC- paber. Estraveli toodetest osutusid edukamateks Helsingi päevakruiisid.

Prisma kauplustes on hetkel käimas igasuvine riiete ja jalanõude allahindlus, mis läheb samuti hästi. Kuna saabuma on hakanud juba uus kevad-sügisene kollektsioon, on suvistele toodetele oodata lähiajal veel täiendavat allahindlust.

Maxima teatas, et selle kaubaketi olulisim müügikampaania on igal nädalal ilmuv sooduspakkumiste vihik. Näiteks sel nädalal on kõik Wõro ja lastetoidutootja Milupa tooted 20 protsenti odavamad. Täiendavad soodustused kehtivad 430 000 Aitäh kaardi omanikule.

Lisaks käib praegu Maximas kampaania Soodus Ruudus, mille ajal müüakse laod tühjaks ja mille käive on tänavu kuuendiku võrra suurem mullusest.

Maxima kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid ütles, et paar korda aastas toimuvad allahindluskampaaniad on oma mõju minetamas ja neid pole mõtet korraldada.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles