Pileteid ostab internetist pea iga kümnes eestlane

Ines Kuusik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suurem osa pileteid ostetakse endiselt piletimüügipunktidest.
Suurem osa pileteid ostetakse endiselt piletimüügipunktidest. Foto: Peeter Langovits

Kõige rohkem ostavad eestlased interneti vahendusel kontserdi-, teatri- ja kinopileteid, populaarsed kaubad olid ka reisi-ja majutusteenused ning rõivad ja raamatud.

 

Kõige rohkem ostavad eestlased interneti vahendusel kontserdi-, teatri- ja kinopileteid: seda tegi eelmise aasta jooksul ligi 9 protsenti 16-74aastastest eestlastest ehk 90500 inimest, selgub statistikaameti uuringust.

Reisi-ja majutusteenuseid ostab interneti vahendusel aga samas vanuses inimeste seas ligi 7 protsenti, rõivaid ja sporditarbeid 6 protsenti ning raamatuid ja ajakirju veel kahe protsendipunkti võrra vähem.

Interneti vahendusel ostab kaupu ligi 17 protsenti Eesti 16-74aastastest, neist viimase kolme kuu jooksul on kaupa tellinud aga keskmiselt 13 protsenti. Euroopa Liidu 27 riigis on aga viimase kolme kuu jooksul netiostjaid samas vanusegrupis keskmiselt 31 protsenti, ehk üle kahe korra enam.

Kõige rohkem on interneti teel kauba tellimine levinud Suurbritannias, kus seda viimase kolme kuu jooksul on teinud keskmiselt 60 protsenti elanikest.

Kõige  vähem ostetakse interneti vahendusel kaupa Rumeenias: seal teeb seda keskmiselt 2 protsenti 16-74aastastest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles