Tarbijakaitse soovitab enne m-netiga liitumist prooviaega kasutada

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseameti teatel kurdavad inimesed viimasel ajal üha sagedamini mobiilse interneti kasutamiseks mõeldud netipulkadega seotud probleemide üle. Neid muresid aitaks ennetada prooviaja kasutamine.

Kaebuste järgi on peamiseks probleemiks see, et netipulk ei taga soovitud kiirusega ühendust või pole levi seal, kus inimene internetti kasutada soovib. Selliste murede ennetamiseks soovitas tarbijakaitse kindlasti kasutada operaatorite pakutavat prooviaega, mis on tavaliselt nädal või paar.

Prooviaja kasutamine võimaldab testida, milline teenus soovitud piirkonnas tegelikult on. Samuti on testperioodil teenuse kasutamine kas täiesti tasuta või siis liitumistasu eest.

Samuti soovitab tarbijakaitse hoolikalt läbi lugeda lepingutingimused, kus on kirjas ka tingimused selle kohta, kuidas teenusest loobuda ja netipulk tagastada. Lepingu lugemisel peaks erilist tähelepanu pöörama sellele, kas ja millised kulud kaasnevad lepingust taganemisel ning netipulga tagastamisel.

Eraldi tõi amet välja veel selle, et tähtajalise lepingu puhul tuleb teenusest loobumise korral enamasti maksta leppetrahvi või käsitlustasu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles