Tere korjas Moskva toidumessil medaleid

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tere Natural jogurt.
Tere Natural jogurt. Foto: Tere

Mokvas rahvusvahelisel toidumessil pärjati medalitega Eesti piimatööstusettevõtte Tere jogurtisari Natural, või ja hapukoor.


Tere uus E-ainete vaba jogurtisari Natural pälvis messi World Food Moskva raames toimunud rahvusvahelisel toiduainete ja jookide konkursil «Aasta toode 2011» kategoorias kuldmedali.

Tere 82-protsendiline või ning 20-protsendiline hapukooor pärjati pronksmedalitega. Auhinnad anti üle reedel.

Ettevõtte kommertsdirektori Rene Vareki sõnul on Mosvast toodud medalid suureks tunnustuseks Tere piimatööstuse inimestele ja sügav kummardus tootearendusele. «Lisaks näitab see, et Eestis välja mõeldud ja siin tehtud piimatooted on ka väljaspool riigipiire läbilöögivõimelised,» sõnas ta.

E-ainete vaba ning ainult naturaalsetest koostisosadest valmistatud Natural nime kandva jogurtisarjaga tuli Tere turule alles kolm kuud tagasi. «Ei meenu küll, et mõni kohalik toiduaine oleks sedavõrd lühikese ajaga taolist tähelepanu nautinud,» rääkis Varek.

Sarja kuuluvad veel maasika-, vaarika- ja metsamarja jogurtid, mis on samuti E-ainete vabad ning valmistatud ainult naturaalsetest koostisosadest. Jogurtile lisatavad moosid sisaldavad marju ning ainult looduslikke lõhna- ja maitseaineid. Natural sarja jogurtid on maitselt pehmed ning mahedad ja vähese suhkrusisaldusega.

Rahvusvaheline toidumess World Food Moscow on unikaalne jookide ja toiduainete mess juba väljakujunenud mainega. Üheks messi traditsiooniliseks sündmuseks on professionaalne degusteerimisvõistlus «Aasta toode», mille eesmärgiks on kvaliteetsete toiduainete leidmine ja edendamine Vene turul.

AS Tere on piirkonna juhtiv piimatööstusettevõte, mis annab tööd rohkem kui 600 inimesele. Eesti Toiduainetööstuse Liit nimetas Tere Eesti suurima ekspordikäibe ja suurima ekspordikasvuga toiduainetööstusettevõtteks. Tere müüs mullu välisturgudele erinevaid piimatooteid kokku 650 miljoni krooni eest.

Tere tootenimekirjas on 150 erinevat piimatoodet, mis kuuluvad kaubamärkide Tere, Mumuu, Meloodia, Hellus, Merevaik, Kohuke, Natural ja Emma alla.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles