Veebikasiino Mariabingo.com kliendid pöördusid tarbijakaitsesse

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment veebikasiino Mariabingo avalehelt.
Fragment veebikasiino Mariabingo avalehelt. Foto: Mariabingo
Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi sõnul on amet veebikasiino Mariabingo.com kohta saanud viis kaebust, mis väidavad, et seal mängides pole võimalik võita.

Lisaks kirjeldas üks klient, et sai alguses kasiinos boonust, kuid kui ta otsustas mängimise lõpetada ja raha välja võtta, ilmnesid probleemid. Kauksi rääkis Tarbija24.ee`le, et temale teadaolevalt pole mängija seni veebikasiinolt raha saanud.

Internetis tegutsevate hasartmängude korraldajatega tegelemine ei kuulu aga tarbijakaitse pädevusse ja seetõttu ei saa amet ka Mariabingo pettunud kliente aidata.

Et teada saada, kes ja kas selliseid keskkondi üldse kontrollib ning kuhu võiksid tarbijad pöörduda, tegi tarbijakaitse päringu maksu- ja tolliametile. Vastus peaks Kauksi kinnitusel saabuma veel sel nädalal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles