Kaubamaja: firmad tellisid tänavu vähem kinkekaarte

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja.
Tallinna Kaubamaja. Foto: Ergo Kuld

Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Pareli sõnul on kinkekaarte tänavu ostetud veidi vähem ja peamiselt tuleb langus firmade arvelt.

«Kinkekaardid lähevad kaubaks igati hästi, kuigi pisut vähem kui eelmisel aastal. Tundub, et vähenemine on tingitud eelkõige ettevõtete tellimuste vähenemisest, kes eelnevatel aastatel oma töötajaid ja koostööpartnereid kinkekaartidega rõõmustanud on,» rääkis Parel.

Seda, kas jõulueelsed soodustused, mis pole Eesti kaubanduses sugugi tavapärased, on Kaubamajale ootuspärased tulemused toonud, ei osanud Parel veel öelda.

«Seda on natuke raske kommenteerida, kuna esiteks ei ole detsember veel lõppenud ja teiseks ei tea me päris täpselt, milline oleks müük olnud ilma soodustusteta. Samas usume, et kindlasti on nii tavapärasest suurem partnerkaardi soodustus kui varem alustatud allahindlused müügiedule majanduslikult keerulisel ajal kaasa aidanud,» märkis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles