Säästumarket tõstab või langetab nädalas umbes 100 toote hinda

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästumarket.
Säästumarket. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Nädala jooksul tõstetakse või langetatakse Säästumarketis umbes 100 toote hinda, ütles Rimi Eesti Food AS kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.


Seda, kui palju ja milliste toodete hindu kauplusekett eile tõstis, Säästumarketi esindaja täpselt öelda ei tahtnud. Küll aga möönis Bats, et üldiselt korrigeeritakse hindu paari kuni viie sendi võrra üles või alla poole. Mõni nädal võib hinnamuutusi olla ka rohkem, mõni nädal jällegi vähem. «Päris konkreetset arvu polegi öelda võimalik.»

Hindade korrigeerimine sõltub mitmetest teguritest. «Jaekaubanduses jälgivad kõik suuremad ketid hindu, millised on sisseostuhinnad, mida teevad konkurendid ja vastavalt sellele vaadatakse kõik hinnad üle,» selgitas Bats.

Pressiesindaja sõnul ei saa kauplused endale praegu lubada põhitoiduainete hinnatõusu, kuna kliendid on selle suhtes väga hinnatundlikud: «Piima, muna ja liha hinna kallale reeglina keegi ei lähe, seal on võimalik ainult langetada. Ja need, millel on võimalik hinda tõsta, on harvemini ostetud tooted nagu kuivained või pesupulber.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles