Lototerminal ei tundnud võidupiletit ära

Hanneli Rudi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bingo Loto pilet.
Bingo Loto pilet. Foto: Joosep Martinson/Õhtuleht

Kuressaare Maxima lototerminal väitis, et saarlanna Bingo loto võidupilet on võiduta, kuigi tegelikult oli pilet võitnud 5 eurot. Sama juhtus ka Kuressaare R-kioskis.

Eelmisel kolmapäeval Kuressaare Maximas asuvast terminalist pileti ostnud naine vaatas ise kolmapäeva õhtul eetris olnud lotosaadet ja nägi, et ta võitis nurkademänguga 5 eurot, kirjutab Saarte Hääl.

Aastaid Bingo lotot mänginud naist jahmatas seegi, et poes olev aparaat tunnistas lausa mitu korda, et tema pilet on võiduta.

«Olin kange ja kinnitasin, et võitsin küll ja palusin müüjal veel kord kontrollida,» rääkis ta. Alles siis, kui müüja sisestas turvakoodi, hakkas masin laulma ja näitas, et tegemist on tõepoolest võidupiletiga.

«Aga kui ma ei oleks saadet vaadanud, siis oleksin ma ju masinat usaldanud ning pileti ära visanud,» arutas lotomängija, kelle lapsed lotomängu ajal tavaliselt oma saateid vaatavad, ning seetõttu on ta varem alati lototerminale usaldanud.

Naine arvas, et ka teistel inimestel võib sarnaseid juhtumeid olla ning on täitsa võimalik, et ringi jalutab ka mõne suurema võidu omanik, kes on võidupileti ära visanud.

Kuressaare kesklinnas Ferrumi kaubamajas asuvas R-kioskis ei tahtnud automaat möödunud neljapäeval piletit üldse tunnistada.

«Mitu korda lasi pileti läbi, aga automaat ei reageerinud kuidagi,» rääkis piletit R-kioskis kontrollimas käinud mees, kelle sõnul on aparaadid streikinud ka teistes kohtades.

AS-i Eesti Loto turundus- ja müügidirektori Kristi Liiguse sõnul on üks lotomängija pöördunud antud küsimuses ka Eesti Lotosse ja teavitanud, et Kuressaare Maximas asuv terminal andis pileti kontrollimisel vastuseks, et tegemist on tundmatu piletiga.

«Sellise teate võib terminal anda pileti automaatsel kontrollimisel, kui pilet on saanud kuidagi kahjustada, ning sellisel juhul kontrollib lotomüüja seda piletit käsitsi, sisestades terminali vastava pileti numbri ja pileti turvakoodi,» selgitas Liigus.

Ta avaldas imestust, et kauplused ei ole Eesti Lotot probleemidest teavitanud.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles