Eestis võiks olla rohkem tärnidega pärjatud hotelle

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Clarion hotelli vestibüül.
Clarion hotelli vestibüül. Foto: Clarion

Eestis on praegu 5 viietärni- ja 9 neljatärnihotelli, kuid taolisi äriklassi majutusasutusi võiks olla siin märksa rohkem.


Esimese Eesti majutusasutusena sai hiljaaegu üle-euroopalise Hotelstars järgusüsteemi alusel neli tärni Tallinna sadama lähistel asuv Clarion Hotel Euroopa.

Eesti liitus Hotelstars tärnisüsteemiga selle aasta mais. Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuhi Sigre Lutsu sõnul on tal hea meel, et Clarion Hotel Euroopa on sellega liitumisel otsa lahti teinud.

«Olen kindel, et Eesti majutusettevõtted märkavad kiiresti, millise eelise annab võimalus ennast teiste Euroopa hotellide ja motellidega kõrvutada välisturisti silmis. Usun, et tärnihotellide arv Eestis kasvab järgmise aasta lõpuks seniselt paarikümnelt ligi poolesajani,» lausus Luts. Näiteks võiks neljatärnihotelle tema sõnul olla kaks korda rohkem.

Varem väljastatud tärnid kehtivad kolm aastat ja siis peavad kõik majutusasutused, kes soovivad oma tärne säilitada, uue taotluse sisse andma. Eestis reguleerib, korraldab ja annab hotellitärne välja Eesti Hotellide ja Restoranide Liit.

Clarion Hotel Euroopa müügi- ja turundusjuhi Margo Merigani sõnul tagab ühtne tärnisüsteem selle, et tase eri hotellide vahel ja erinevates riikides muutub tunduvalt ühtlasemaks. «Meile omistatud neli Hotelstarsi tärni näitavad kliendile üheselt, et tegu on äriklassi hotelliga. Arvestades praegust majanduslikku olukorda, on uue tärnisüsteemi antav täiendav kvaliteedimärk meile väga oluline,» sõnas Merigan.

Eestis suvel kehtima hakanud hotellide ja motellide uue üle-euroopalise Hotelstars tärnisüsteemiga liitumiseks on taotluse esitanud juba mitu Eesti hotelli, kuid nende külastamine jääb Lutsu sõnul uude aastasse.

Uus, rahvusvaheline tärnisüsteem võimaldab tema sõnul senisest enam arvestada hotelli omapära. Kindlad tingimused, millele näiteks neljatärnihotell peab vastama, eeldavad toateenistust, meigipeeglit ja kosmeetikatoodete valikut vannitoas, internetiterninali ja korraliku restorani olemasolu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles