Mööbliga kauplev internetipood tekitas klientides pahameeletormi

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
4home kohta laekus Tarbijakaitsesse 5 kaebust.
4home kohta laekus Tarbijakaitsesse 5 kaebust. Foto: SCANPIX

Viis pahast inimest on pöördunud seoses mööblifirma 4home tähtaegadest mittekinnipidamise ning ettemakstud raha tagasisaamise venimisega tarbijakaitse poole.

Kaks juhtumit on hetkel veel menetluses – inimene ei ole saanud kaupa või raha tagasi. Ühe poolelioleva menetluse hetkeseis on selline, et ettevõte tagastas tarbijale tema poolt tasutud summa möödunud nädalal.

«Teise juhtumi osas ootame ettevõttelt vastust,» selgitas tarbijakaitse avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski. Tema sõnul otsustas üks inimene poe vastu ka kohtusse minna. Üks juhtum aga lahenes.

«Vabandame kõikide oma klientide ees tellimuste täitmise hilinemise pärast. Lähenevad pühad on oluliselt pikendanud meie tarneaegasid ja seetõttu on tellimused hilinenud,» kõlas firma selgitus klientidele.

«Küsimus on selles, et aasta lõpus oli väga palju tööd ja tellimusi tuli väga palju. Aastavahetusel tuli väga suurte summade eest väga palju kaupa ja me ei saanud kohe seda välja osta, sest me ei olnud arvestanud sellega, et see kohe kõik valmis saab.»

«Me oleme lihtsalt rahalistes raskustes,» sõnas omanikeringi kuuluv Kristjan Boberg tekkinud olukorra kohta.

Pahameelt on kliendid avaldama hakanud nii 4home Facebooki fännilehel kui ka foorumis. «Muudkui lubate, võtate raha ette, aga kaupa ei tule ega tule,» teatas pettunud klient.

Krediidiinfo näitab firmal üle 5000 euro suurust maksuvõlga.

Ettemakstud raha tagastamine on firmale Bobergi sõnul aga raske. «Paljud on loobunud tellimustest. Selleks, et loobutud tellimuste eest raha tagasi saada, peame tehaste käest raha kätte saama ja sellepärast ongi tekkinud olukord, kus me oleme klientidele võlgu.»

Nüüd hakkab tema sõnul olukord lahenema. «Oleme saanud inimestele kaupa kätte viima hakata. Otsime aktiivselt lahendusi, et saaksime selle korda.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles