Saaremaa Viina müük kasvas aastaga 15 protsenti

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saaremaa viin
Saaremaa viin Foto: Elmo Riig / Sakala

Alkoholitootja ja -maaletooja Altia viinade müük kasvas aastaga 9 protsenti.

«Tuleb tõdeda, et Eesti kvaliteetviinad on üha populaarsemad: Saaremaa Viina müük kasvas 15 protsenti võrreldes 2010. aasta detsembriga. Kui vaadata Eesti viinatootjate aruannet, kasvas kodumaine viinatoodang 2010. aasta detsembriga võrreldes 7 protsendi võrra,» märkis Altia juht Kristel Mets.

Müügimahtude suurenemist näitasid ka konjakite ja viskide kategooriad, kasvades vastavalt 91 ja 57 protsenti.

Metsa sõnul eelistavad Eesti tarbijad aina rohkem kvaliteetseid alkoholijooke. «Näiteks ainuüksi Meukow’ konjaki müük kasvas aastaga enam kui kolm korda. Kokku kasvas kvaliteetkonjakite ja -brändide müük meie portfellis 91 protsenti. Viskide müügikasv oli 57 protsenti võrreldes 2010. aasta jõulukuuga, seda juhtis maailma populaarseim viskibränd Jack Daniel’s 61-protsendilise kasvuga,»ütles Mets.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles