Odavlennud koguvad majanduslanguse ajal populaarsust

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ryanairi lennuk.
Ryanairi lennuk. Foto: SCANPIX

Kui tervikuna on lennureisijate arv majanduslanguse tingimustes vähenenud, siis odavlennufirmad teatavad jätkuvalt suurepärastest tulemustest ning peavad laienemisplaane.


Läti lennufirma Airbaltic reisijate arv tõusis mullu aastatagusega võrreldes pea kolmandiku võrra 2,59 miljonini ning õige pea alustatakse lende uutesse sihtkohtadesse: Linköpingisse Rootsis, Palangasse Leedus ja Tromsøsse Norras, kirjutab Äripäev.


Ka Euroopa juhtiva odavlennufirma Easyjet reisijate arv kasvas mullu 7,3 protsenti 3,1 miljoni inimeseni ning tänavu alustatakse reisijatevdu 14 uude sihtkohta üle Euroopa.

Reedel informeeris odavlennufirma Ryanair avalikkust oma rekordilisest müügitulemusest: kampaania raames 75 krooniga pakutud pileteid müüdi nädalaga 1,5 miljonit ning lennufirma juhi Stephen McNamara sõnul oli tegemist hinnasõja esimese etapiga.

«Kunagi varem ei ole lendamine nn klassikaliste lennukompaniidega nii odav olnud kui praegu, sest kütusehinna langedes ja majandussurutises tehakse väga suuri sooduskampaaniaid,» märkis Estraveli asepresident lennunduse alal Mauri Saarend ning tunnistas, et Riiast lendav Ryanair pakub Eestis tugevat konkurentsi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles