Tagasi mobiilivaatesse

Kaup

:

Kaupmehed: teenindajad ei saa kõiki kaupu tunda

Nii Selveri kui Maxima kaubakettide kommunikatsioonijuhid tunnistas, et probleem tarbija teavitamisega suurtes poodides on olemas, sest iga saaliteenindaja ei saa olla kursis tuhandete müügil olevate kaupade omadustega.


«Igal juhul tuleks aga tarbijal, kui tal tekivad mingid küsimused, pöörduda nendega mõne teenindaja poole, kes siis vajadusel õige inimese üles otsib,» märkis Selveri kommunikatsioonijuht Annika Vilu. «Näiteks kaubagruppide assistendid peaksid asjadega, mida müüvad, kursis olema.»

Spetsiifilisema teabe saamiseks soovitas ta aga pöörduda spetsialiseeritud kauplusse, kus kõik spetsialistid olemas.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid ütles, et Pärnu Maxima XXX hüpermarketis on tööstuskauba osakonnas oma lett, kus töötab tehnilise taibuga müüja, keda pidevalt koolitatakse, et ta oma valdkonna tooteid tunneks.

Tehnoloogiliste uuendustega viivad müüjaid regulaarselt kurssi tarnijad.

Tavakaupade tarnetega koos laekuvad ka kirjalikud juhised, mille tehnikaosakonna müüja läbi töötab, et ta oskaks klientide küsimustele vastata.
 

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
MärksõnadMaximaSelvertarbija
Samal teemal
TERVIS:POSTIMEES:EE
Sponsoreeritud artiklid
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
TRAAGILINE ÕNNETUS
LOE TERVISEPORTAALIST!
NÄPPAMINE ON VÄGAGI LEVINUD
HÄDAD E-RIIGIGA
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,93 EUR
GBP
1,373 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,016 EUR
=
Kursid seisuga: 01.04.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik