Kaupmehed: teenindajad ei saa kõiki kaupu tunda

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erkki Erilaid.
Erkki Erilaid. Foto: Laura Oks

Nii Selveri kui Maxima kaubakettide kommunikatsioonijuhid tunnistas, et probleem tarbija teavitamisega suurtes poodides on olemas, sest iga saaliteenindaja ei saa olla kursis tuhandete müügil olevate kaupade omadustega.


«Igal juhul tuleks aga tarbijal, kui tal tekivad mingid küsimused, pöörduda nendega mõne teenindaja poole, kes siis vajadusel õige inimese üles otsib,» märkis Selveri kommunikatsioonijuht Annika Vilu. «Näiteks kaubagruppide assistendid peaksid asjadega, mida müüvad, kursis olema.»

Spetsiifilisema teabe saamiseks soovitas ta aga pöörduda spetsialiseeritud kauplusse, kus kõik spetsialistid olemas.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid ütles, et Pärnu Maxima XXX hüpermarketis on tööstuskauba osakonnas oma lett, kus töötab tehnilise taibuga müüja, keda pidevalt koolitatakse, et ta oma valdkonna tooteid tunneks.

Tehnoloogiliste uuendustega viivad müüjaid regulaarselt kurssi tarnijad.

Tavakaupade tarnetega koos laekuvad ka kirjalikud juhised, mille tehnikaosakonna müüja läbi töötab, et ta oskaks klientide küsimustele vastata.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles