Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Kaupmehed: teenindajad ei saa kõiki kaupu tunda

Nii Selveri kui Maxima kaubakettide kommunikatsioonijuhid tunnistas, et probleem tarbija teavitamisega suurtes poodides on olemas, sest iga saaliteenindaja ei saa olla kursis tuhandete müügil olevate kaupade omadustega.


«Igal juhul tuleks aga tarbijal, kui tal tekivad mingid küsimused, pöörduda nendega mõne teenindaja poole, kes siis vajadusel õige inimese üles otsib,» märkis Selveri kommunikatsioonijuht Annika Vilu. «Näiteks kaubagruppide assistendid peaksid asjadega, mida müüvad, kursis olema.»

Spetsiifilisema teabe saamiseks soovitas ta aga pöörduda spetsialiseeritud kauplusse, kus kõik spetsialistid olemas.

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid ütles, et Pärnu Maxima XXX hüpermarketis on tööstuskauba osakonnas oma lett, kus töötab tehnilise taibuga müüja, keda pidevalt koolitatakse, et ta oma valdkonna tooteid tunneks.

Tehnoloogiliste uuendustega viivad müüjaid regulaarselt kurssi tarnijad.

Tavakaupade tarnetega koos laekuvad ka kirjalikud juhised, mille tehnikaosakonna müüja läbi töötab, et ta oskaks klientide küsimustele vastata.
 


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
LUGEJA KÜSIB
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsib
Tervis
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
Uudised
Katsed ja testid
Lugemissoovitus
Aed ja kodu
Majandus24
Valuutakursid
USD
0,793 EUR
GBP
1,285 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,11 EUR
RUB
0,02 EUR
=
Kursid seisuga: 01.10.2014
POSTIMEES.ee
Naine
Juhtimine
TallinnCity