Eesti parim teenindaja on Kristiina Timošina Swedbankist

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õnnelik võitja.
Õnnelik võitja. Foto: Tanel Triisa

Eesti parima teenindaja konkursi finaalis selgus selle aasta võitja, kelleks osutus Swedbanki kleinte telefoni teel nõustav Kristiina Timošina.


Timošina osutus valituks 235 konkursil osalenud teenindaja seast. Teise koha sai arvutite müügi ja hooldusega tegeleva MAX 123 kliendihaldur Janno Mängli. Kolmandaks jäi Velgi Jaansalu - teller-laenuhaldur Eesti Krediidipangast.

Kristiina Timošina on Swedbankis töötanud viis aastat ning see on tema esimene töökoht peale gümnaasiumi lõpetamist. Tema igapäevatööks on telefon teeil abistada American Express krediitkaardi kliente nende küsimuste, murede ja meelelahutussoovidega.

Küsimusele, miks võit taas kord panka läks, võib olla kaks vastust. Esiteks on Eesti pankades kõrge teenindustase ning selle arendamisega tegeletakse süstemaatiliselt. Teiseks põhjuseks on pangatöötajate usin osalemine konkurssidel. Selle aasta 235-st osalejast oli tervelt 52 (21 protsenti) Eesti erinevatest pankadest.

Konkursi finalistide seas leidus lisaks pangatöötajatele teenindajaid ka kinost, haigekassast, arvutfirmast, toitlustusest, telekommunikatsioonist, kinnisvara vahendusest, jaekaubandusest, spordiklubist, transpordist, tervishoiust, hotellindusest.

Usin osavõtt ja ettevõtete kasvav huvi konkursside vastu läbi aastate näitab, et Eesti teeninduskultuur on kasvamas. Üha enam on koolitusmaastikule tekkimas uusi tegijaid, kelle südamesooviks arendada Eesti teenindustaset.

Märts on Eestis hea teeninduse kuu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles