Tagasi mobiilivaatesse

Kaup

:

Osturalli ja Hullud Päevad- soodne allahindlus või kehva kvaliteediga kauba müük?

Täna Kaubamajas alanud Osturalli tõstatab taas küsimuse, kas ostukampaaniad on kaubamajadele võimalus odava, kuid ebakvaliteetse kauba müümisega ostjaid ligi meelitada. Müügikohtade esindajad kinnitavad, et mitte.

Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostrov kinnitas dzd.ee’le, et suurem osa Osturalli ajal müüdavast kaubast on spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud, aga see ei tähenda, et selle kvaliteet oleks kehvem. «Need on samad kvaliteetsed kaubamärgid, mida Kaubamajas tavaliselt müüakse,» kinnitas ta, lisades, et Kaubamaja ostab sisse suure partii kaupa ning saab seda klientidele müüa tavalisest odavamalt. «Paljud brändid kasutavad osturallit uute klientide võitmiseks,» lausus ta.

Stockmanni turundusdirektor Erika Järv kinnitas, et Hullude Päevade raames müüdav kaup erineb suures osas igapäevaselt kaubamajas müüdavast, kuid toidu- ja kosmeetikaosakonnas võib leida tavapärast kaupa. «Hullud Päevad ei ole tavapärane allahindluskampaania või jääkidest vabanemine, see on etteplaneeritud müügikampaania,» lausus ta.

Ostov ei nõustunud levinud väitega, et Osturallil pakutavast ei ole võimalik leida moodsat kaupa. «Valikut on kõikidele sihtrühmadele,» kinnitas ta.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Ütleme Kanal2-le «Head aega»
Ühe jaoks ebaseaduslik, teisele innovatsioon
Kaardiga või sulas?
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Kaardimaksete saaga
uued luksusrongid
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,896 EUR
GBP
1,401 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,018 EUR
=
Kursid seisuga: 22.05.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik