Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Osturalli ja Hullud Päevad- soodne allahindlus või kehva kvaliteediga kauba müük?

Täna Kaubamajas alanud Osturalli tõstatab taas küsimuse, kas ostukampaaniad on kaubamajadele võimalus odava, kuid ebakvaliteetse kauba müümisega ostjaid ligi meelitada. Müügikohtade esindajad kinnitavad, et mitte.

Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostrov kinnitas dzd.ee’le, et suurem osa Osturalli ajal müüdavast kaubast on spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud, aga see ei tähenda, et selle kvaliteet oleks kehvem. «Need on samad kvaliteetsed kaubamärgid, mida Kaubamajas tavaliselt müüakse,» kinnitas ta, lisades, et Kaubamaja ostab sisse suure partii kaupa ning saab seda klientidele müüa tavalisest odavamalt. «Paljud brändid kasutavad osturallit uute klientide võitmiseks,» lausus ta.

Stockmanni turundusdirektor Erika Järv kinnitas, et Hullude Päevade raames müüdav kaup erineb suures osas igapäevaselt kaubamajas müüdavast, kuid toidu- ja kosmeetikaosakonnas võib leida tavapärast kaupa. «Hullud Päevad ei ole tavapärane allahindluskampaania või jääkidest vabanemine, see on etteplaneeritud müügikampaania,» lausus ta.

Ostov ei nõustunud levinud väitega, et Osturallil pakutavast ei ole võimalik leida moodsat kaupa. «Valikut on kõikidele sihtrühmadele,» kinnitas ta.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
ELRON
Sponsoreeritud artiklid
LOE TERVISEPORTAALIST!
LOE TERVISEPORTAALIST!
    TERVIS.POSTIMEES.EE
    LOE TERVISEPORTAALIST!
    LOE TERVISEPORTAALIST!
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsib
    Tervis
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    Uudised
    Katsed ja testid
    Lugemissoovitus
    Aed ja kodu
    Majandus24
    Valuutakursid
    USD
    0,798 EUR
    GBP
    1,275 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,108 EUR
    RUB
    0,019 EUR
    =
    Kursid seisuga: 31.10.2014
    POSTIMEES.ee
    Naine
    Juhtimine
    TallinnCity