Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Osturalli ja Hullud Päevad- soodne allahindlus või kehva kvaliteediga kauba müük?

Täna Kaubamajas alanud Osturalli tõstatab taas küsimuse, kas ostukampaaniad on kaubamajadele võimalus odava, kuid ebakvaliteetse kauba müümisega ostjaid ligi meelitada. Müügikohtade esindajad kinnitavad, et mitte.

Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostrov kinnitas dzd.ee’le, et suurem osa Osturalli ajal müüdavast kaubast on spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud, aga see ei tähenda, et selle kvaliteet oleks kehvem. «Need on samad kvaliteetsed kaubamärgid, mida Kaubamajas tavaliselt müüakse,» kinnitas ta, lisades, et Kaubamaja ostab sisse suure partii kaupa ning saab seda klientidele müüa tavalisest odavamalt. «Paljud brändid kasutavad osturallit uute klientide võitmiseks,» lausus ta.

Stockmanni turundusdirektor Erika Järv kinnitas, et Hullude Päevade raames müüdav kaup erineb suures osas igapäevaselt kaubamajas müüdavast, kuid toidu- ja kosmeetikaosakonnas võib leida tavapärast kaupa. «Hullud Päevad ei ole tavapärane allahindluskampaania või jääkidest vabanemine, see on etteplaneeritud müügikampaania,» lausus ta.

Ostov ei nõustunud levinud väitega, et Osturallil pakutavast ei ole võimalik leida moodsat kaupa. «Valikut on kõikidele sihtrühmadele,» kinnitas ta.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Sponsoreeritud artiklid
TERVISEPORTAAL
TERVIS.POSTIMEES.EE
      LUGEJA KÜSIB
      KALLIS TOASOE
      Viimased uudised
      Üleskutse
      Lugeja küsib
      Tervis
      Tasub teada
      48h populaarsemad teemad
      Top kommentaarid
      Top lood
      Uudised
      Katsed ja testid
      Lugemissoovitus
      Aed ja kodu
      Majandus24
      Valuutakursid
      USD
      0,788 EUR
      GBP
      1,264 EUR
      LTL
      0,29 EUR
      SEK
      0,109 EUR
      RUB
      0,019 EUR
      =
      Kursid seisuga: 22.10.2014
      POSTIMEES.ee
      Naine
      Juhtimine
      TallinnCity