Osturalli ja Hullud Päevad- soodne allahindlus või kehva kvaliteediga kauba müük?

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaubamaja Osturalli.
Kaubamaja Osturalli. Foto: Peeter Langovits

Täna Kaubamajas alanud Osturalli tõstatab taas küsimuse, kas ostukampaaniad on kaubamajadele võimalus odava, kuid ebakvaliteetse kauba müümisega ostjaid ligi meelitada. Müügikohtade esindajad kinnitavad, et mitte.

Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostrov kinnitas dzd.ee’le, et suurem osa Osturalli ajal müüdavast kaubast on spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud, aga see ei tähenda, et selle kvaliteet oleks kehvem. «Need on samad kvaliteetsed kaubamärgid, mida Kaubamajas tavaliselt müüakse,» kinnitas ta, lisades, et Kaubamaja ostab sisse suure partii kaupa ning saab seda klientidele müüa tavalisest odavamalt. «Paljud brändid kasutavad osturallit uute klientide võitmiseks,» lausus ta.

Stockmanni turundusdirektor Erika Järv kinnitas, et Hullude Päevade raames müüdav kaup erineb suures osas igapäevaselt kaubamajas müüdavast, kuid toidu- ja kosmeetikaosakonnas võib leida tavapärast kaupa. «Hullud Päevad ei ole tavapärane allahindluskampaania või jääkidest vabanemine, see on etteplaneeritud müügikampaania,» lausus ta.

Ostov ei nõustunud levinud väitega, et Osturallil pakutavast ei ole võimalik leida moodsat kaupa. «Valikut on kõikidele sihtrühmadele,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles