Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Osturalli ja Hullud Päevad- soodne allahindlus või kehva kvaliteediga kauba müük?

Täna Kaubamajas alanud Osturalli tõstatab taas küsimuse, kas ostukampaaniad on kaubamajadele võimalus odava, kuid ebakvaliteetse kauba müümisega ostjaid ligi meelitada. Müügikohtade esindajad kinnitavad, et mitte.

Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostrov kinnitas dzd.ee’le, et suurem osa Osturalli ajal müüdavast kaubast on spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud, aga see ei tähenda, et selle kvaliteet oleks kehvem. «Need on samad kvaliteetsed kaubamärgid, mida Kaubamajas tavaliselt müüakse,» kinnitas ta, lisades, et Kaubamaja ostab sisse suure partii kaupa ning saab seda klientidele müüa tavalisest odavamalt. «Paljud brändid kasutavad osturallit uute klientide võitmiseks,» lausus ta.

Stockmanni turundusdirektor Erika Järv kinnitas, et Hullude Päevade raames müüdav kaup erineb suures osas igapäevaselt kaubamajas müüdavast, kuid toidu- ja kosmeetikaosakonnas võib leida tavapärast kaupa. «Hullud Päevad ei ole tavapärane allahindluskampaania või jääkidest vabanemine, see on etteplaneeritud müügikampaania,» lausus ta.

Ostov ei nõustunud levinud väitega, et Osturallil pakutavast ei ole võimalik leida moodsat kaupa. «Valikut on kõikidele sihtrühmadele,» kinnitas ta.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Samal teemal
MÕTLE, MIDA SUHU PISTAD
Sponsoreeritud artiklid
TERVIS.POSTIMEES.EE
Mida teeb kindlustusmaakler?
Lugejad tahavad teada
Segadus õliküttega
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
Majandus24Kõik
Valuutakursid
USD
0,882 EUR
GBP
1,339 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,013 EUR
=
Kursid seisuga: 28.01.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnCityKõik