Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Osturalli ja Hullud Päevad- soodne allahindlus või kehva kvaliteediga kauba müük?

Täna Kaubamajas alanud Osturalli tõstatab taas küsimuse, kas ostukampaaniad on kaubamajadele võimalus odava, kuid ebakvaliteetse kauba müümisega ostjaid ligi meelitada. Müügikohtade esindajad kinnitavad, et mitte.

Kaubamaja turundusdirektori Anne-Liis Ostrov kinnitas dzd.ee’le, et suurem osa Osturalli ajal müüdavast kaubast on spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud, aga see ei tähenda, et selle kvaliteet oleks kehvem. «Need on samad kvaliteetsed kaubamärgid, mida Kaubamajas tavaliselt müüakse,» kinnitas ta, lisades, et Kaubamaja ostab sisse suure partii kaupa ning saab seda klientidele müüa tavalisest odavamalt. «Paljud brändid kasutavad osturallit uute klientide võitmiseks,» lausus ta.

Stockmanni turundusdirektor Erika Järv kinnitas, et Hullude Päevade raames müüdav kaup erineb suures osas igapäevaselt kaubamajas müüdavast, kuid toidu- ja kosmeetikaosakonnas võib leida tavapärast kaupa. «Hullud Päevad ei ole tavapärane allahindluskampaania või jääkidest vabanemine, see on etteplaneeritud müügikampaania,» lausus ta.

Ostov ei nõustunud levinud väitega, et Osturallil pakutavast ei ole võimalik leida moodsat kaupa. «Valikut on kõikidele sihtrühmadele,» kinnitas ta.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsib
Tervis
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
Uudised
Katsed ja testid
Lugemissoovitus
Aed ja kodu
Majandus24
Valuutakursid
USD
0,795 EUR
GBP
1,287 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,109 EUR
RUB
0,02 EUR
=
Kursid seisuga: 30.09.2014
POSTIMEES.ee
Naine
Juhtimine
TallinnCity