Tehnikarike pani patsiendi ooterežiimile

Hanneli Rudi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Magdalena haigla registratuur.
Magdalena haigla registratuur. Foto: Toomas Huik/Postimees

Tallinnas Magdaleena haiglas röntgenpilti tegemas käinud Peter ootas tulemusi lubatud paari tunni asemel paar nädalat.

Mees helistas päev pärast pildi tegemist perearstikeskusse, kust sai teada, et haigla tehnilise probleemi tõttu pilti näha ei ole, kirjutab Õhtuleht.


Kui perearst arvutist pilte näha ei saanud, siis lubati haiglast saata pildid väljaprindituna posti teel, kuid pilte ei olnud ikka näha ei arvutis ega tulnud need ka paberil. Suurte viivitustega sai Peter oma raviotsuse küll teada.

Magdaleena haigla avalike suhete juht Svea Talving ütleb, et neil käib päevas üle 20 000 patsiendi ning antud juhtumi põhjuste väljaselgitamine võtab aega ja sellega tegeldakse.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles