Eesti Post abistab e-poe tegemisel

Sirje Niitra
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Post.
Eesti Post. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Eesti Post aitab nüüd ettevõtlikel inimestel, kes soovivad midagi müüma hakata, kerge vaevaga oma e-poodi asutada ja seda käigus hoida.


Poepidajal või poodnikuks hakata soovival ettevõtlikul inimesel on alati vähemalt viis küsimust:

1. Mida ja kellele müüa?
2. Kuidas kliendid minust teada saavad ja mu üles leiavad?
3. Kuidas korraldada, et oma kauba eest raha kätte saan?
4. Kus hoida kaupa?
5. Kuidas toimetada kaup kliendile?

Eesti Posti teatel tuleb sellistel inimestel sel kevadel vastata ainult esimesele küsimusele, ülejäänu eest aitab hoolitseda Eesti Post. Selleks on välja töötatud e-poe terviklahendus.

E-pood teeb väikeettevõtjate ning kodus oma äri alustajate elu palju lihtsamaks - aega saab kasutada paindlikumalt ning esimene investeering on palju väiksem. Näiteks sobib e-pood väga hästi lapsega kodus olevale emale, kes soovib oma äri püsti panna. Nii saab kaupu müüa kodunt lahkumata ning arvestades oma pisipõnni elurütmiga.

Tänu mugavusele ja lihtsusele muutubki e-kaubandus üha populaarsemaks. Eestis on praegu ümmarguselt 1200 e-poodi ning iga aasta tuleb paarsada juurde. Euroopa Liit ennustab, et 2015. aastaks on e-kaubanduse maht Euroopas kahekordistunud.

Eesti Posti koostööpartneril on pakkuda veebipõhine teenus, kus on paika pandud ostukeskkonna kujundus, pangalinkide moodulid ja kaupade tarneviiside valik. See teeb e-poe tegemise ja haldamise ettevõtjale mugavaks ning kuluefektiivseks.

Eesti Post tagab vastamise ka järgmistele küsimustele kuni kauba kättetoimetamiseni välja. Vastus kolmandale võtmeküsimusele on lihtne: makstakse internetipangas ning kaup liigub alles siis, raha on arvele laekunud.

Terviklahenduse kasutamisel on palju eeliseid. Esiteks saab e-poe avada väga kiiresti. Teiseks on alginvesteering väike: teenust võib kasutada kuuhinna alusel, milles sisaldub nii e-poe majutus, veebipõhine tarkvara, erinevad vajalikud moodulid (maksesüsteemid, postitusviisid jne), kasutajatugi kui ka tarkvara hooldus ja arendus.

Kauba tellimus jõuab e-poest automaatselt Eesti Posti lattu, kus kaup vastavalt tellimusele komplekteeritakse ja tellija poole teele pannakse. Oluline on seegi, et kõik vajaliku alates tarkvarast kuni e-poe kujunduse ja majutuseni saab kätte ühest kohast. Samuti vastutab teenusepakkuja e-poe turvalisuse ning töökorras olemise eest.

Eesti Postist saad oma e-poe loomiseks:

• e-poe lahenduse ja e-poe kujundusmalli tarkvaraarendajalt;
• Post24 pakiautomaatide liidestuse e-poega;
• pakisaatmise Post24-ga;
• e-poe kaupade ladustamise ja komplekteerimise Eesti Posti laos.

Valida võib kõik või ainult osa loetletud komponentidest. Pakkumise või lisainfo saamiseks saab võtta ühendust Eesti Posti klienditeeninduskeskusega 1661.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles