Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Panga püsikliendid kasutavad usinalt preemiapunkte

Swedbanki krediit- ja deebetkaartide preemiapunkte on I kvartali jooksul kogunud ligi 650 000 inimest ja kokku on välja jagatud enam kui 30 miljonit preemiapunkti.


Kingituste tellimiseks on seni ära kasutatud 59 protsenti preemiapunktidest, ülejäänuga on kas võetud tasuta pangateenuseid või toetatud heategevust. Selle aasta I kvartali preemiaprogrammis osales panga kliente rohkem kui terve 2011. aasta jooksul kokku.

«Selline trend annab tõestust preemiaprogrammi populaarsuse märgatavast kasvust. Kuigi enamik I kvartali jooksul preemiapunkte kasutanud klientidest olid kogunud oma punktid valdavalt krediitkaarditehingute pealt, siis järjest kasvab ka selliste klientide osakaal, kes võtavad kingitusi ainult deebetkaardi tehingute pealt kogutud punktide eest,» rääkis Swedbanki kliendiprogrammide arendusjuht Tiina Pihlak.

Tema sõnul eelistavad kliendid punktisummat kasvatada mõne väärtuslikuma kingi või soodsamate pangateenuste, näiteks nagu tasuta pangasiseste netipangamaksete tarbeks. Kui tasuta pangateenuseid tellitakse aastaringselt, siis kingituste tellimine hoogustub eelkõige jõulude eel. Suurt populaarsust koguvad ka annetused heategevusorganisatsioonidele. Kõige populaarsemad on olnud annetused loomade varjupaiku koondavale Varjupaikade MTÜle.

Swedbanki krediitkaardiga makstes koguneb üks punkt 6 euro eest, deebetkaardiga aga iga 20 euro eest. Swedbanki preemiapunkte kogutakse preemiakontole makstes kauplustes, teenindusasutustes või internetipoodides kaupade ja teenuste eest pangakaardiga.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsib
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
Tervis
Katsed ja testid
Lugemissoovitus
Aed ja kodu
Majandus24
Valuutakursid
USD
0,759 EUR
GBP
1,259 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,109 EUR
RUB
0,021 EUR
=
Kursid seisuga: 27.08.2014
POSTIMEES.ee
Naine
Juhtimine
TallinnCity