Panga püsikliendid kasutavad usinalt preemiapunkte

Sirje Niitra
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kristjan Teedema

Swedbanki krediit- ja deebetkaartide preemiapunkte on I kvartali jooksul kogunud ligi 650 000 inimest ja kokku on välja jagatud enam kui 30 miljonit preemiapunkti.


Kingituste tellimiseks on seni ära kasutatud 59 protsenti preemiapunktidest, ülejäänuga on kas võetud tasuta pangateenuseid või toetatud heategevust. Selle aasta I kvartali preemiaprogrammis osales panga kliente rohkem kui terve 2011. aasta jooksul kokku.

«Selline trend annab tõestust preemiaprogrammi populaarsuse märgatavast kasvust. Kuigi enamik I kvartali jooksul preemiapunkte kasutanud klientidest olid kogunud oma punktid valdavalt krediitkaarditehingute pealt, siis järjest kasvab ka selliste klientide osakaal, kes võtavad kingitusi ainult deebetkaardi tehingute pealt kogutud punktide eest,» rääkis Swedbanki kliendiprogrammide arendusjuht Tiina Pihlak.

Tema sõnul eelistavad kliendid punktisummat kasvatada mõne väärtuslikuma kingi või soodsamate pangateenuste, näiteks nagu tasuta pangasiseste netipangamaksete tarbeks. Kui tasuta pangateenuseid tellitakse aastaringselt, siis kingituste tellimine hoogustub eelkõige jõulude eel. Suurt populaarsust koguvad ka annetused heategevusorganisatsioonidele. Kõige populaarsemad on olnud annetused loomade varjupaiku koondavale Varjupaikade MTÜle.

Swedbanki krediitkaardiga makstes koguneb üks punkt 6 euro eest, deebetkaardiga aga iga 20 euro eest. Swedbanki preemiapunkte kogutakse preemiakontole makstes kauplustes, teenindusasutustes või internetipoodides kaupade ja teenuste eest pangakaardiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles