Tondi Selver müüs tähtaja ületanud ja riknenud lihapalle

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lugeja pilt

21. mai õhtul ostis Kristo Vaher Tondi Selverist juustutäidisega lihapalle, millel kodus sööma asudes tundis riknenud järelmaitset. Pakendil seisis eelmise päeva ehk 20. mai kuupäev. Aegunud kaupa leidis mees samast veel järgmiselgi päeval.


«Mõeldes, et tegu on inimliku eksimusega ja ühekordse juhtumiga, ei leidnud ma vajadust poodi tagasi minna. Aga otsustasin poodi helistada ja teavitada olukorrast, et taolist asja enam ei juhtuks,» kirjutas Vaher toimetusele.

Esmalt proovis ta Selveri üldist infonumbrit 667 3800, millele aga keegi ei vastanud ja kõne jäi mõlemal korral pikalt kutsuma. Seejärel otsis ta veebist Tondi Selveri enda infonumbri 667 3700, millele vastas keegi noor neiu. «Andsin talle siis teada, et juhtusin ostma riknenud toote. Midagi tagasi ma ei nõudnud, lihtsalt soovisin, et nad probleemi kõrvaldaksid, et teised tarbijad sellise olukorra otsa ei satuks. Mind tänati informatsiooni eest ja lubati üle vaadata.»

Järgmisel päeval läks Vaher uuesti töölt tulles Tondi Selverist läbi ja puhtast huvist viskas pilgu ka letile, kus müüakse samu lihapalle. «Kas see mind üllatas või mitte, ma enam öelda ei oska, aga selgus et Selver otsustas mu eilset kõnet mitte kuulda võtta ja toodetel oli kenasti 20. mai aegumiskuupäev endiselt küljes. Neid pakke polnud mitte üks, vaid rohkem. Ja seda kõike müüdi kliendi allahindlusega, suurelt reklaamitult teiste kampaaniatoodetega koos,» rääkis pettunud ostja.

Toimetuse järelepärimise peale tunnistas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu eksimust: « Äärmiselt piinlik juhtum ja näide sellest, kuidas asjad ei tohiks olla. Kindlasti on siin ainest vaadata üle tööprotsessid, sest möödunud tähtajaga tooteid ei tohiks mingil juhul letilt leida ning kliendi tagasiside peaks suunama teenindaja kohe tegutsema. Vabandame kliendi ees ja täname teda väärtusliku tagasiside eest.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles