Stopp-teenus ei takista telefonile kõneaja laadimist

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

Toimetusega ühendust võtnud Priit Põldma oli pahane Elisa peale, sest tema poja kaotatud mobiiltelefonile oli keegi peale laadinud kõneaega, ehkki sellele kehtestatud limiit oli juba ületatud ja mees oli kindel, et midagi sellist ei saa juhtuda.


«Kõnepiirang peaks minu arvates olema selleks, et teatud limiidi täitumisel võin ma kindel olla, et minu laps rohkem sellelt telefonilt mulle kulutusi teha ei saa. Olen seisukohal, et kõnekaardi laadimine kõnepiirangu rakendumise ajal on Elisa tehniline probleem ja kuulub mulle ettemaksena hüvitamisele,» kirjutas Põldma nii Postimehele kui tarbijakaitseametile.

Teiseks solvas Elisa klienti talle saadetud kirjale pandud bürokraatlik pealkiri: «Teie pöördumine F0210981 on leidnud lahenduse.»

Elisa vastas, et Stopp-teenus ei arvesta limiidi sisse kõnekaardi laadimisi ja kui klient soovib raha tagasi saada, siis tuleb tal teha avaldus politseisse, et keegi on kuritarvitanud tema telefoni ja selle alusel nõutakse kulutatud summa sisse kõnekaardi kliendilt, kes tegi neid toiminguid talle mittekuuluvalt seadmelt.

Teiseks saab varastatud mobiiltelefoni lasta kanda musta nimekirja. Selleks tuleb pöörduda Elisa esindusse ja teha avaldus, et mobiiltelefon on varastatud. Seejärel pole selle mobiiltelefoniga enam võimalik ühegi operaatori võrgus helistada.

Elisa lisas, edt Stopp-teenus toimib küll reaalajas, kuid sellel on teatud piirangud, millega klient peab arvestama, kui ta teenusega liitub. Enne teenusega liitumist ja teenuse aktiveerimist saab kodulehel tutvuda teenuse kirjeldusega, kus on need erandid täpselt välja toodud.

Stopp-teenus ei arvesta praegu limiidi sisse m-kommertsteenuseid, mille alla käib ka kõnekaardi laadimine. «Lapsevanemad on enamasti huvitatud, et saavad vajaduse tekkimisel kõneaega juurde osta,» selgitas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski. Ta lisas, et praegu on väljatöötamisel teenus, mis võimaldaks siiski ka kõneaja laadimisele piirangu panna, kui klient seda soovib.

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles