Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Prisma soodushinnaga lõhe oli halvaks läinud

Tartus Annelinna Prismast ostetud soodushinnaga lõhe oli riknenud, kuigi tarneaega polnud läbi.

«Nii kui käärid kilepakendisse lõin, levis sealt selline hais, et abikaasa oleks peaaegu oksele hakanud,» rääkis Õhtulehele Tartumaal elav naine, kes küll juba lõhet ostes imestas eriti soodsahinna üle.

Säilivusaega pakendi peal ei olnud, küll aga pakendamise kuupäev 28. mai ehk sama päev, mil naine kala ostis. Naine helistas poodi, kust esialgu soovitati kalaga tagasi tulla, et siis makstakse raha tagasi. «Aga kus ma siis haisva kalaga kahtekümmet kilomeetrit poodi tagasi sõitma hakkan,» rääkis naine ja lisas, et pood sai asjast aru ning nüüd tuleb tal raha järele minna vaid tšekk taskus.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas tõdeb, et säilivusaega poes pakitud lõhel tõesti ei olnud, kuid säilivusaeg 4. juuni oli kalaletis nähtaval kohal olnud hinnasildil ja see on täiesti korrektne. Ta sõnas, et tegu on poeketi jaoks haruldase juhtumiga ning vaidlustesse pood ei lasku ja maksab raha rahulolematule kliendile alati tagasi.
 


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsib
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    Tervis
    Katsed ja testid
    Lugemissoovitus
    Aed ja kodu
    Majandus24
    Valuutakursid
    USD
    0,761 EUR
    GBP
    1,265 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,109 EUR
    RUB
    0,02 EUR
    =
    Kursid seisuga: 01.09.2014
    POSTIMEES.ee
    Naine
    Juhtimine
    TallinnCity