Tagasi mobiilivaatesse

Kaup

:

Prisma soodushinnaga lõhe oli halvaks läinud

Tartus Annelinna Prismast ostetud soodushinnaga lõhe oli riknenud, kuigi tarneaega polnud läbi.

«Nii kui käärid kilepakendisse lõin, levis sealt selline hais, et abikaasa oleks peaaegu oksele hakanud,» rääkis Õhtulehele Tartumaal elav naine, kes küll juba lõhet ostes imestas eriti soodsahinna üle.

Säilivusaega pakendi peal ei olnud, küll aga pakendamise kuupäev 28. mai ehk sama päev, mil naine kala ostis. Naine helistas poodi, kust esialgu soovitati kalaga tagasi tulla, et siis makstakse raha tagasi. «Aga kus ma siis haisva kalaga kahtekümmet kilomeetrit poodi tagasi sõitma hakkan,» rääkis naine ja lisas, et pood sai asjast aru ning nüüd tuleb tal raha järele minna vaid tšekk taskus.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas tõdeb, et säilivusaega poes pakitud lõhel tõesti ei olnud, kuid säilivusaeg 4. juuni oli kalaletis nähtaval kohal olnud hinnasildil ja see on täiesti korrektne. Ta sõnas, et tegu on poeketi jaoks haruldase juhtumiga ning vaidlustesse pood ei lasku ja maksab raha rahulolematule kliendile alati tagasi.
 

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
MärksõnadPrismalõhesoodushind
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Katsetused aknapesurobotiga
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,924 EUR
GBP
1,397 EUR
SEK
0,107 EUR
RUB
0,018 EUR
=
Kursid seisuga: 24.04.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik