Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Prisma soodushinnaga lõhe oli halvaks läinud

Tartus Annelinna Prismast ostetud soodushinnaga lõhe oli riknenud, kuigi tarneaega polnud läbi.

«Nii kui käärid kilepakendisse lõin, levis sealt selline hais, et abikaasa oleks peaaegu oksele hakanud,» rääkis Õhtulehele Tartumaal elav naine, kes küll juba lõhet ostes imestas eriti soodsahinna üle.

Säilivusaega pakendi peal ei olnud, küll aga pakendamise kuupäev 28. mai ehk sama päev, mil naine kala ostis. Naine helistas poodi, kust esialgu soovitati kalaga tagasi tulla, et siis makstakse raha tagasi. «Aga kus ma siis haisva kalaga kahtekümmet kilomeetrit poodi tagasi sõitma hakkan,» rääkis naine ja lisas, et pood sai asjast aru ning nüüd tuleb tal raha järele minna vaid tšekk taskus.

Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas tõdeb, et säilivusaega poes pakitud lõhel tõesti ei olnud, kuid säilivusaeg 4. juuni oli kalaletis nähtaval kohal olnud hinnasildil ja see on täiesti korrektne. Ta sõnas, et tegu on poeketi jaoks haruldase juhtumiga ning vaidlustesse pood ei lasku ja maksab raha rahulolematule kliendile alati tagasi.
 

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:Prismalõhesoodushind
Samal teemal
JÕULUAEG
Sponsoreeritud artiklid
LOE TERVISEPORTAALIST!
MUUTUSED REISIRONGILIIKLUSES
POSTIMEHE JÕULUPORTAAL
    UUT PAKENDIMÄRGISTUSES
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsibKõik
    JõulueriKõik
    TervisKõik
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    UudisedKõik
    Katsed ja testidKõik
    Lugemissoovitus
    Aed ja koduKõik
    Gallup

    Küsitluses on osalenud  inimest
    Majandus24Kõik
    Valuutakursid
    USD
    0,816 EUR
    GBP
    1,274 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,105 EUR
    RUB
    0,015 EUR
    =
    Kursid seisuga: 22.12.2014
    POSTIMEES.eeKõik
    NaineKõik
    JuhtimineKõik
    TallinnCityKõik