Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Eesti ostjad ei ole kiirkassadeks valmis

Eesti supermarketites ei ole mujal maailmas nii tavalisi kiirkassasid, sest mõned ostjad ei osanud viieni lugeda ning läksid sinna suurte ostudega, tekitades nii teistes pahameelt.

Selle aasta kevadel uuris Selver, milliseid uuendusi ostjad nende poes sooviksid ning teiste pakkumiste seas oli ka ettepanek teha poodidesse kiir- ehk ekspresskassad. «Me oleme kiirkassasid kasutanud, aga inimesed, kas ei pannud tähele, et see on kuni viiele ostule mõeldud kassa, või läksid teadlikult sinna oma suurte ostudega. Meil see lahendus ei toiminud,» rääkis Selveri avalike suhete juht Annika Vilu. «Ilmselt ei ole Eesti inimesed selleks valmis,» tõdes ta.

Rimi poodides olid veel aasta eest kiirkassad, mis olid mõeldud rasedatele, väikeste lastega ostjatele või kuni viie ostu eest tasuvatele inimestele, kuid nüüdseks on sellistest kassadest loobutud.

Tekitas palju pahameelt

«Elu näitas, et paljudel klientidel, kes sinna järjekorda tulid, oli rohkem kaupa ja see tekitas pahameelt neis ostjates, kes oma viie asjaga tulid ja ega teenindaja ei taha ka kellelegi ära öelda,» selgitas Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Pigem tekitas kiirkassa Batsi sõnul poes negatiivseid emotsioone ning olukordi. Ta lisas, et hetkel töötab kiirkassa põhimõttel infolett, kuhu võib väiksemate ostude eest tasumiseks pöörduda.

Bats arvas, et kiirkassad võiksid nende poodidesse tagasi tulla siis, kui on selge, et tarbijad seda tõesti soovivad. «Aga siis võib-olla peaks kuidagi veelgi suuremalt need ära tähistama, et sinna ei satuks inimene, kel on rohkem oste,» pakkus ta.

Maxima keti poodides on kiirkassad olemas nn XX supermarketites ja XXX hüpermarketites, nagu näiteks Pärnus. «Siiski on ka meil nendega olnud halbu kogemusi,» tunnistas Maxima pressiesindaja Erkki Erilaid.

Ta lisas, et kiirkassadest on pigem nende poes enam probleeme kassadega, mis on mõeldud rasedatele või väikeste lastega ostjatele. «Kuigi seal on suured plakatid ja kleepsud üleval, siis osa klientidest ei saa sellest aru ning ei lase lastega ostjaid ette. Sellest on tüli tõusnud, kui müüjad või järjekorras seisjad hakkavad saba korraldama,» tõi ta näite. Pressiesindaja sõnul on nad kaalunud selliste kassade kaotamist ning poe jaoks oleks see kõige lihtsam variant. «Aga kliente on erinevaid ja paljud väikelastega pered on meile kinnitanud, et on nende kassadega rahul,» ütles ta.

Prisma pressiesindaja Kadri Lainas aga sõnas, et nende poodides pole kunagi kiirkassasid olnud. «Meie põhimõte on see, et kõik inimesed tahavad kiiresti kassast läbi saada, kõik kassad peavad kiiresti töötama,» sõnas Lainas.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
TERVIS.POSTIMEES.EE
Sponsoreeritud artiklid
    LUGEJA KÜSIB
    KALLIS TOASOE
    KALLIS SOOJUS
    KARM HINNATÕUS
    TERVIS.POSTIMEES.EE
      RONGIDE ÜLETÄITUVUS
        Viimased uudised
        Üleskutse
        Lugeja küsib
        Tervis
        Tasub teada
        48h populaarsemad teemad
        Top kommentaarid
        Top lood
        Uudised
        Katsed ja testid
        Lugemissoovitus
        Aed ja kodu
        Majandus24
        Valuutakursid
        USD
        0,784 EUR
        GBP
        1,266 EUR
        LTL
        0,29 EUR
        SEK
        0,109 EUR
        RUB
        0,019 EUR
        =
        Kursid seisuga: 21.10.2014
        POSTIMEES.ee
        Naine
        Juhtimine
        TallinnCity