Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Selver: eestlane pole ökousku

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul oskab eestlane hinnata värsket ja kodumaist toidukaupa, aga pole eriti ökousku.

«Mahetooteid on Selveri sortimendis päris palju, aga käibest moodustavad need marginaalse osa. Samas on hoolimata väikesest osakaalust tegu pidevalt kasvava trendiga ja isegi majandussurutise aastatel mahetoodete müük kasvas,» rääkis Vilu.

Öko- ja mahetoodete ostmisel on Vilu sõnul oluline ka kaubagrupp. Näiteks värskeid ökotooteid ostetakse rohkem kui kauasäilivaid. «Näiteks kanamunade müügist moodustavad mahetooted ligi 10 protsenti, samas makaronide ja pasta puhul saame rääkida ühest protsendist,» selgitas Vilu.

Tema sõnul on oluline ka kauba päritolu – Eestimaist ökokaupa usaldatakse rohkem kui sissetoodut.

Fair Trade ehk õiglase kaubanduse märgiga on Selveris peamiselt müügil kohv, tee ja suhkur, kuid nende müügi osakaal on veelgi väiksem kui ökotoodetel.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsib
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    Tervis
    Katsed ja testid
    Lugemissoovitus
    Aed ja kodu
    Majandus24
    Valuutakursid
    USD
    0,761 EUR
    GBP
    1,265 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,109 EUR
    RUB
    0,02 EUR
    =
    Kursid seisuga: 01.09.2014
    POSTIMEES.ee
    Naine
    Juhtimine
    TallinnCity