Selver: eestlane pole ökousku

Kadri Inselberg
:

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul oskab eestlane hinnata värsket ja kodumaist toidukaupa, aga pole eriti ökousku.

«Mahetooteid on Selveri sortimendis päris palju, aga käibest moodustavad need marginaalse osa. Samas on hoolimata väikesest osakaalust tegu pidevalt kasvava trendiga ja isegi majandussurutise aastatel mahetoodete müük kasvas,» rääkis Vilu.

Öko- ja mahetoodete ostmisel on Vilu sõnul oluline ka kaubagrupp. Näiteks värskeid ökotooteid ostetakse rohkem kui kauasäilivaid. «Näiteks kanamunade müügist moodustavad mahetooted ligi 10 protsenti, samas makaronide ja pasta puhul saame rääkida ühest protsendist,» selgitas Vilu.

Tema sõnul on oluline ka kauba päritolu – Eestimaist ökokaupa usaldatakse rohkem kui sissetoodut.

Fair Trade ehk õiglase kaubanduse märgiga on Selveris peamiselt müügil kohv, tee ja suhkur, kuid nende müügi osakaal on veelgi väiksem kui ökotoodetel.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadSelverökomahetoodeõiglane kaubandus
Samal teemal
lugejad tunnevad huvi
Sisuturundus
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
ReisKõik
VideoKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,9 EUR
GBP
1,185 EUR
SEK
0,105 EUR
RUB
0,013 EUR
=
Kursid seisuga: 29.07.2016
MaaeluKõik
PostimeesKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE