Mais pöörduti tarbijakaitseametisse enim vautšerite pärast

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitse voldikud
Tarbijakaitse voldikud Foto: Laura Oks

Tarbijakaitseameti poole pöörduti möödunud kuul enim seoses internetikaubandusega (167 pöördumist), 25 korral oli inimeste mure seotud vautšeritega.

Peamiselt tekitas inimestele probleeme vautšerite realiseerimine – kupongide eest lubatud tooted ja teenused jäid saamata.

Tarbijakaitseamet tuletab meelde viis olulist reeglit vautšeriostjale:
1. kontrolli vautšeriportaali usaldusväärsust
2. uuri, milline firma vautšeri alusel teenust või kaupa tegelikult pakub
3. loe läbi vautšeri kasutamise tingimused
4. uuri sarnase kauba või teenuse hinda ka mujalt
5. küsi, kelle poole pead vautšerist taganemiseks pöörduma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles