Puuviljakaal selveselverites ei tunne alati kaupa ära

Lisatud video

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
22. juuni 2012 07:59
Banaanid ootavad kaalumist. | FOTO: Toomas Huik

Neis kolmes Tallinna Selveris, kus on paigaldatud selvekassad ja kauba saab ise puldiga sisse skaneerida, tuleb ka puu- ja juurvili ostjal ise ära kaaluda, kuid see tegevus ei pruugi kuigi lihtsalt minna.


Enamasti ei tunne atuomaatne ja puutetundliku ekraaniga kaal algul vilju ära. Siis tuleb ise ekraanilt õige kaubagrupp, kus erinevad juurikad ja puuviljad peal, üles leida ja sealt omakorda õige valida.

Sidruni puhul on asi selge - selle leiab tsitruliste alt ilusasti üles, aga näiteks õunu on palju erinevaid sorte. Nõnda peab vahepeal jooksma sildi pealt numbrit vaatama, kui pole enne märgatud see meelde jätta. Kõik see vajab parasjagu harjutamist, mistõttu ka paljud ostjad iseteenindust algul pelgavad.

Selveri avalike suhet juht Annika Vilu ütles et kaalu üle pole siiski ükski klient kurtnud, sest toodet saab valida ka käsitsi. «Kui aga mõni klient sisestab pahatahtlikult banaani asemel sidruni, siis paraku pakub kaal ka järgmisele kliendile sidrunit. Seega, mida sagedamini toodet on ostetud ja õigesti sisestatud, seda paremini kaal tooteid ära tunneb,» rääkis ta.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL