Tarbijate kasvav keskkonnateadlikkus tõotab edu ökokosmeetikale

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
23. juuni 2012 13:43
Kosmeetika | FOTO: Scanpix

Euromonitori prognoosi kohaselt kasvab ökokosmeetika turuosa kõigil peamistel turgudel lähiaastatel jõudsalt.

Keskkonnasõbralikkuse aspekt on trügimas kõigisse ärivaldkondadesse, ent toidutööstuse kõrval võib seda kõige rohkem märgata kosmeetika vallas, selgub Euromonitori blogist.

Näiteks USA-s usutakse orgaanilise ilutööstuse käive kasvavat ajavahemikus 2010-2015 1,7 miljardi dollari võrra - Põhja-Ameerika on ökokosmeetika peamine sihtturg, kus keskkonnasõbralikest nišitoodetest on saamas laiatarbekaubad. Suurt kasvupotentsiaali näevad Euromonitori analüütikud ka Jaapanis. Saksamaa aga domineerib meestele suunatud «roheliste» ilutoodete vallas.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL