Statoil parandab klienditeenindust Coca-Cola abiga

Sirje Niitra
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Juulis käib Statoili teenindusjaamades tarbijakampaania, mille eesmärk on parandada klienditeeninduse taset. Kampaania raames on klienditeenindajatel kohustus pakkuda kõikidele klientidele jooki ja kui nad seda ei tee, on klientidel õigus küsida tasuta Coca-Cola.


Statoil Fuel & Retail Eesti AS-i tootejuhtimise valdkonna juhi Piret Lehemetsa sõnul tekkis kampaania idee soovist parandada klienditeenindust.

«Eestlased on tagasihoidlikud ning see avaldub paratamatult ka klienditeeninduses. Meie arvates ei tohiks Statoilis käik olla tuim arve maksmine, vaid see peaks olema meeldiv kogemus. Siit tekkiski mõte, et motiveerime klienditeenindajaid klientide abiga, pakume neile mõningast hasarti ja teeme suvise aja veidi lõbusamaks,» selgitas ta.

Tasuta Coca-Cola on kliendil õigus saada juhul, kui ta on sooritanud ostu Statoili teenindusjaamas nii, et tema ostutšekil ei ole mitte ühtegi alkoholivaba jooki ning teenindaja ei soovitanud ega pakkunud talle ostuprotsessi käigus ühtegi alkoholivaba jooki (kohvi, mahla ega karastusjooki).

Seda, milliseks kampaania tulemus kujuneb, ei osanud Statoili esindaja ennustada. «Eks see kampaania on ka meile uudne ja veidi riskantne, sest kampaaniaga seotud kulud kannab ettevõte. Kuid ega meil ei jää muud üle kui oma töötajaid ja kliente usaldada. Samas loodam, et nii mõneski kliendis tekitab see kampaania sõbralikku hasarti ja parandab seeläbi ka meie klienditeeninduse kvaliteeti,» lausus Lehemets.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles