Kaup

:

Elektrilevi saatis 1100 Keila elanikule eksliku rikkesõnumi

Elektrilevi saatis eelmisel reedel 1100 Keila kliendile eksliku teate elektrikatkestusest.

Elektrilevi käivitas eelmisel reedel teenuse, millega hakkas kliente elektririkkest ja selle eeldatavast lõpuajast mobiilisõnumiga teavitama. Samal päeval saadeti 1100 Keila kliendile SMS elektrikatkestusest, kuigi elekter oli tegelikult täiesti olemas.

Elektrilevi kommunikatsioonijuhi Tuuli Sokmanni sõnul läks ühes Keila piirkonda varustavas alajaamas rikki seade, mille kaudu infosüsteem voolukatkestusi registreerib. Üle tuhande sõnumi saanud kliendi oli hämmingus ning enne elektrivõrgu taastamisest teatavat sõnumit jõudis klienditelefonile helistada juba umbes 60-70 klienti.

«Elektririkete SMS-teavitusest ootame suurt abi nii kliendimugavuse tõstmisel kui ka kriisioludes toimetulekuks, kuid paraku peame arvestama kõrvalnähtusena ka mõningate veavõimalustega. Elektrivõrk on vana ja võib kohati anda ka ebatäpseid signaale – mõistagi püüame selliseid juhtumeid minimeerida,» selgitas Sokmann.

Sõnumite puhul, mis ei vasta tegelikule olukorrale, peaks klient Sokmanni sõnul kindlasti rikketelefonile 1343 sellest teada andma, sest nii saadakse ka vigadele kiiremini jälile.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
MärksõnadelektrileviKeila
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Katsetused Piimaga
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,904 EUR
GBP
1,408 EUR
SEK
0,107 EUR
RUB
0,016 EUR
=
Kursid seisuga: 02.07.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik