Elektrilevi saatis 1100 Keila elanikule eksliku rikkesõnumi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sõnum.
Sõnum. Foto: Arno Saar / Õhtuleht

Elektrilevi saatis eelmisel reedel 1100 Keila kliendile eksliku teate elektrikatkestusest.

Elektrilevi käivitas eelmisel reedel teenuse, millega hakkas kliente elektririkkest ja selle eeldatavast lõpuajast mobiilisõnumiga teavitama. Samal päeval saadeti 1100 Keila kliendile SMS elektrikatkestusest, kuigi elekter oli tegelikult täiesti olemas.

Elektrilevi kommunikatsioonijuhi Tuuli Sokmanni sõnul läks ühes Keila piirkonda varustavas alajaamas rikki seade, mille kaudu infosüsteem voolukatkestusi registreerib. Üle tuhande sõnumi saanud kliendi oli hämmingus ning enne elektrivõrgu taastamisest teatavat sõnumit jõudis klienditelefonile helistada juba umbes 60-70 klienti.

«Elektririkete SMS-teavitusest ootame suurt abi nii kliendimugavuse tõstmisel kui ka kriisioludes toimetulekuks, kuid paraku peame arvestama kõrvalnähtusena ka mõningate veavõimalustega. Elektrivõrk on vana ja võib kohati anda ka ebatäpseid signaale – mõistagi püüame selliseid juhtumeid minimeerida,» selgitas Sokmann.

Sõnumite puhul, mis ei vasta tegelikule olukorrale, peaks klient Sokmanni sõnul kindlasti rikketelefonile 1343 sellest teada andma, sest nii saadakse ka vigadele kiiremini jälile.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles