Tasuliste infotelefonide hinnad tõusid järsult

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Infotelefoni Ekspress Hotline klienditeenindaja.
Infotelefoni Ekspress Hotline klienditeenindaja. Foto: Marina Puškar

Alates juuli algusest maksab Ekspress Hotline infoliinidele 1182 ja 1188 helistamine 1,5 eurot minut, lisateenuste kasutamise eest tuleb tasuda veel 0,99 eurot.

Telemeedia turundusprojektide juhi Triin Vesperi sõnul alustasid nad juulikuust ühtlustamisprotsessi ja esimesena viidi sekundipõhisele arvestusele üle infoliinid 1182 ja 1188.

Varem maksis infotelefonile 1188 helistamine kaks eurosenti sekund ja 1182 hind oli kõnepõhine ehk 0,96 senti kõne. Nüüd on mõlemale infoliinile helistamise hind 2,5 senti sekundis ehk 1,5 eurot minutis. Lisateenused nagu ühendamine või info saatmine sms'iga maksab lisaks veel 0,99 senti.

«Hinnatõusu põhjus on proosaline ja ilmselt enamikku Eesti äriettevõtteid teravalt puudutav . Viimase aasta jooksul on mitmed ettevõtlust oluliselt mõjutavad teenused ja tooted märkimisväärselt kallinenud ning seoses sellega ei ole ka infotelefonidel enam võimalik pakkuda oma teenust aastatetaguse hinnatasemega,» selgitas Vesper.

Vesperi hinnangul on infoliinid siiani väga nõutav teenus ja nädalas vastatakse sõltuvalt hooajast nädalas umbes 50 000 kõnele.

«Infotelefoni nišš on täiesti olemas nii hetkel kui tulevikus, sest alati säilib vajadus ja tekivad olukorrad, kus on kiirelt ja operatiivselt vaja saada just kontrollitud infot ja kontakte. Google ja muud otsimootorid pakuvad tõesti tohutut infomahtu, infotelefonid ning muud kohaliku otsingu väljundid aga täpsust ja kvaliteeti,» rääkis Vesper.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles