EMT püsiklient jäi soodustusest mitmeks kuuks teadmatuks

Martin Smutov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT logo
EMT logo Foto: Raigo Pajula

Kui jaanipäeva ja teiste pühade paiku saadavad telefonifirmad igale kliendile sõnumi tasuta kõnede vms kohta, siis soodsamaks muutunud pakettide asjus istutakse tavaliselt nagu kuldid rukkis.

«Käes on puhkus ja kuna midagi teha ju pole, mõtlesin, et vaatan üle hulga aja, palju ma mobiiliga tegelikult räägin,» märgib 13 aastat EMT kliendiks olnud väikeettevõtja Tiit, kirjutas Õhtuleht.

Meie EMT paketti kasutanud mehe analüüs näitas, et tellimust vähendades läksid kõnehinnad soodsamaks ja soodamaks läksid hinnad ka siis, kui ta tellimust suurendas.

Tiit uuris EMT infoliinilt, et kuidas nii ja sealt öeldi, et juba 1. veebruarist muudeti hindu soodsamaks, mis tähendab, et poole aasta jooksul maksis Tiit kaks korda rohkem kui need, kellel oli õnn hinnasoodustusest õigel ajal teada saada.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepa sõnul informeerib EMT kliente valdavalt kirja või e-kirja teel ja nii toimus ka selle muudatuse puhul, mistõttu on EMT Sepa hinnangul tegutsenud klientide teavitamisel täiesti korrektselt.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles