Tagasi mobiilivaatesse

Kaup

:

Tarbijate suvised mured: probleemid taara tagastuse ja m-internetiga

Tarbijakaitseametisse pöördusid tarbijad läinud kuul pea 5000-l korral. Muude murede seast paistsid silma suvised teemad: takistused pandipakendite tagastamisel ja probleemid mobiilse internetiga.

Pandipakendite tagastamisega seotud probleemidest ilmnes tõsiasi, et osa poodidest ei taha kinni pidada oma kohustustest.

Nimelt on kauplusel, kes müüb pandipakendis tooteid, kohustus tagada tarbijatele taara tagastamise võimalus. See tähendab, et kui poes või poe juures asuv taaraautomaat on suletud või rikkis, peab kauplus pandipakendite vastuvõtmise korraldama muul moel, näiteks infoletis. 

Mobiilse internetiga seotud probleemid on olnud sagedased teistelgi aastaaegadel, kuid suvel ilmneb neid tihemini ilmselt seetõttu, et inimesed viibivad rohkem maapiirkondades, kus teenuse kvaliteet ei pruugi olla sama hea kui linnas.

Paljud tarbijad, kes kasutavad m-internetti, on seotud ka tähtajaliste lepingutega ning see teeb lepingu ülesütlemise või teenusepakkuja vahetamise keeruliseks.

Seetõttu on oluline kasutada enne lepingu sõlmimist ära prooviaeg (tavaliselt 7 päeva) ning testida teenust seal, kus seda reaalselt kasutama hakatakse, näiteks kodus või suvilas.

Pelgalt teenusepakkuja esinduses ühekordsest katsetamisest ei piisa.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnadkaebusmuretarbijakaitse
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Elroni rongijuhtide ülekoormus
Ootamatused reisimisel
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
AUTOD
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,925 EUR
GBP
1,389 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,018 EUR
=
Kursid seisuga: 17.04.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik