Tarbijate suvised mured: probleemid taara tagastuse ja m-internetiga

Martin Smutov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon
Nutitelefon Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseametisse pöördusid tarbijad läinud kuul pea 5000-l korral. Muude murede seast paistsid silma suvised teemad: takistused pandipakendite tagastamisel ja probleemid mobiilse internetiga.

Pandipakendite tagastamisega seotud probleemidest ilmnes tõsiasi, et osa poodidest ei taha kinni pidada oma kohustustest.

Nimelt on kauplusel, kes müüb pandipakendis tooteid, kohustus tagada tarbijatele taara tagastamise võimalus. See tähendab, et kui poes või poe juures asuv taaraautomaat on suletud või rikkis, peab kauplus pandipakendite vastuvõtmise korraldama muul moel, näiteks infoletis. 

Mobiilse internetiga seotud probleemid on olnud sagedased teistelgi aastaaegadel, kuid suvel ilmneb neid tihemini ilmselt seetõttu, et inimesed viibivad rohkem maapiirkondades, kus teenuse kvaliteet ei pruugi olla sama hea kui linnas.

Paljud tarbijad, kes kasutavad m-internetti, on seotud ka tähtajaliste lepingutega ning see teeb lepingu ülesütlemise või teenusepakkuja vahetamise keeruliseks.

Seetõttu on oluline kasutada enne lepingu sõlmimist ära prooviaeg (tavaliselt 7 päeva) ning testida teenust seal, kus seda reaalselt kasutama hakatakse, näiteks kodus või suvilas.

Pelgalt teenusepakkuja esinduses ühekordsest katsetamisest ei piisa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles