Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Elektrilevi saadab endiselt eksitavaid rikkesõnumeid

Kui esimesel teenuse osutamise päeval saatis Elektrilevi eksliku rikkesõnumi 1100 Keila kliendile, siis nüüd on inimesed kurtnud, et on saanud rikketeateid ka nende jaoks täiesti tundmatute aadresside kohta.

Elektrilevi kommunikatsioonijuht Tuuli Sokmanni sõnul võib rikke-SMS vale inimeseni jõuda peamiselt sellepärast, et nende andmebaasis on vananenud telefoninumber.

«Kliendid vahetavad numbreid, operaatorid taaskasutavad vanu numbreid ja nii oleme avastanud, et sama telefoninumber on meie andmebaasis kasutusel näiteks mitmel eri kliendil,» selgitas Sokmann.

Olukord, kus klient saab rikke-SMSi tema jaoks võõra tarbimiskoha kohta, võib Sokmanni sõnul olla tingitud ka sellest, et kunagi on antud enda number kontaktiks näiteks mõne sugulase eest.

«Meil on kliente, kes on enda telefoni märkinud kontaktiks oma vanaema, isa või tädi elektriküsimustes. Nüüd rikkest teavitavat SMSi saades ei pruugita seda aga kohe seostada,» tõdes Sokmann.

Sokmann soovitab klientidel oma kontaktandmed üle vaadata ja muutunud andmetest teada anda. Kontakte saab kontrollida ja muuta Eesti Energia iseteeninduses veebis, samuti pöördudes telefonil 1545 või e-posti aadressil teenindus@energia.ee.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsib
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
Tervis
Katsed ja testid
Lugemissoovitus
Aed ja kodu
Majandus24
Valuutakursid
USD
0,743 EUR
GBP
1,265 EUR
LTL
0,29 EUR
SEK
0,109 EUR
RUB
0,021 EUR
=
Kursid seisuga: 23.07.2014
POSTIMEES.ee
Naine
Juhtimine
TallinnCity