Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Elektrilevi saadab endiselt eksitavaid rikkesõnumeid

Kui esimesel teenuse osutamise päeval saatis Elektrilevi eksliku rikkesõnumi 1100 Keila kliendile, siis nüüd on inimesed kurtnud, et on saanud rikketeateid ka nende jaoks täiesti tundmatute aadresside kohta.

Elektrilevi kommunikatsioonijuht Tuuli Sokmanni sõnul võib rikke-SMS vale inimeseni jõuda peamiselt sellepärast, et nende andmebaasis on vananenud telefoninumber.

«Kliendid vahetavad numbreid, operaatorid taaskasutavad vanu numbreid ja nii oleme avastanud, et sama telefoninumber on meie andmebaasis kasutusel näiteks mitmel eri kliendil,» selgitas Sokmann.

Olukord, kus klient saab rikke-SMSi tema jaoks võõra tarbimiskoha kohta, võib Sokmanni sõnul olla tingitud ka sellest, et kunagi on antud enda number kontaktiks näiteks mõne sugulase eest.

«Meil on kliente, kes on enda telefoni märkinud kontaktiks oma vanaema, isa või tädi elektriküsimustes. Nüüd rikkest teavitavat SMSi saades ei pruugita seda aga kohe seostada,» tõdes Sokmann.

Sokmann soovitab klientidel oma kontaktandmed üle vaadata ja muutunud andmetest teada anda. Kontakte saab kontrollida ja muuta Eesti Energia iseteeninduses veebis, samuti pöördudes telefonil 1545 või e-posti aadressil teenindus@energia.ee.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:elektrileviteadesms
Samal teemal
MAJANDUS
Sponsoreeritud artiklid
TERVIS.POSTIMEES.EE
    LOE TERVISEPORTAALIST
    LOE TERVISEPORTAALIST
    LOE TERVISEPORTAALIST
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsibKõik
    TervisKõik
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    UudisedKõik
    Katsed ja testidKõik
    Lugemissoovitus
    Aed ja koduKõik
    Gallup

    Küsitluses on osalenud  inimest
    Majandus24Kõik
    Valuutakursid
    USD
    0,801 EUR
    GBP
    1,263 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,108 EUR
    RUB
    0,017 EUR
    =
    Kursid seisuga: 27.11.2014
    POSTIMEES.eeKõik
    NaineKõik
    JuhtimineKõik
    TallinnCityKõik