Tagasi mobiilivaatesse

Kaup

:

Elektrilevi saadab endiselt eksitavaid rikkesõnumeid

Kui esimesel teenuse osutamise päeval saatis Elektrilevi eksliku rikkesõnumi 1100 Keila kliendile, siis nüüd on inimesed kurtnud, et on saanud rikketeateid ka nende jaoks täiesti tundmatute aadresside kohta.

Elektrilevi kommunikatsioonijuht Tuuli Sokmanni sõnul võib rikke-SMS vale inimeseni jõuda peamiselt sellepärast, et nende andmebaasis on vananenud telefoninumber.

«Kliendid vahetavad numbreid, operaatorid taaskasutavad vanu numbreid ja nii oleme avastanud, et sama telefoninumber on meie andmebaasis kasutusel näiteks mitmel eri kliendil,» selgitas Sokmann.

Olukord, kus klient saab rikke-SMSi tema jaoks võõra tarbimiskoha kohta, võib Sokmanni sõnul olla tingitud ka sellest, et kunagi on antud enda number kontaktiks näiteks mõne sugulase eest.

«Meil on kliente, kes on enda telefoni märkinud kontaktiks oma vanaema, isa või tädi elektriküsimustes. Nüüd rikkest teavitavat SMSi saades ei pruugita seda aga kohe seostada,» tõdes Sokmann.

Sokmann soovitab klientidel oma kontaktandmed üle vaadata ja muutunud andmetest teada anda. Kontakte saab kontrollida ja muuta Eesti Energia iseteeninduses veebis, samuti pöördudes telefonil 1545 või e-posti aadressil teenindus@energia.ee.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnadelektrileviteadesms
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Ütleme Kanal2-le «Head aega»
Ühe jaoks ebaseaduslik, teisele innovatsioon
Kaardiga või sulas?
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Kaardimaksete saaga
uued luksusrongid
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,896 EUR
GBP
1,401 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,018 EUR
=
Kursid seisuga: 22.05.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik