Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Elektrilevi saadab endiselt eksitavaid rikkesõnumeid

Kui esimesel teenuse osutamise päeval saatis Elektrilevi eksliku rikkesõnumi 1100 Keila kliendile, siis nüüd on inimesed kurtnud, et on saanud rikketeateid ka nende jaoks täiesti tundmatute aadresside kohta.

Elektrilevi kommunikatsioonijuht Tuuli Sokmanni sõnul võib rikke-SMS vale inimeseni jõuda peamiselt sellepärast, et nende andmebaasis on vananenud telefoninumber.

«Kliendid vahetavad numbreid, operaatorid taaskasutavad vanu numbreid ja nii oleme avastanud, et sama telefoninumber on meie andmebaasis kasutusel näiteks mitmel eri kliendil,» selgitas Sokmann.

Olukord, kus klient saab rikke-SMSi tema jaoks võõra tarbimiskoha kohta, võib Sokmanni sõnul olla tingitud ka sellest, et kunagi on antud enda number kontaktiks näiteks mõne sugulase eest.

«Meil on kliente, kes on enda telefoni märkinud kontaktiks oma vanaema, isa või tädi elektriküsimustes. Nüüd rikkest teavitavat SMSi saades ei pruugita seda aga kohe seostada,» tõdes Sokmann.

Sokmann soovitab klientidel oma kontaktandmed üle vaadata ja muutunud andmetest teada anda. Kontakte saab kontrollida ja muuta Eesti Energia iseteeninduses veebis, samuti pöördudes telefonil 1545 või e-posti aadressil teenindus@energia.ee.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Sponsoreeritud artiklid
LOE TERVISEPORTAALIST!
LOE TERVISEPORTAALIST!
    TERVIS.POSTIMEES.EE
    LOE TERVISEPORTAALIST!
      LOE TERVISEPORTAALIST!
      Viimased uudised
      Üleskutse
      Lugeja küsib
      Tervis
      Tasub teada
      48h populaarsemad teemad
      Top kommentaarid
      Top lood
      Uudised
      Katsed ja testid
      Lugemissoovitus
      Aed ja kodu
      Majandus24
      Valuutakursid
      USD
      0,794 EUR
      GBP
      1,27 EUR
      LTL
      0,29 EUR
      SEK
      0,108 EUR
      RUB
      0,019 EUR
      =
      Kursid seisuga: 30.10.2014
      POSTIMEES.ee
      Naine
      Juhtimine
      TallinnCity