Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Roller lagunes juba ostupäeval

Hiina motoroller STC hakkas omaniku sõnul lagunema juba ostupäeval, vähem kui aastaga tuli rolleril suurem osa detaile välja vahetada. Rolleri müünud poe juhataja sõnul on tegemist väga hea rolleriga ja klient on seda ise lõhkunud.

«Hädaga saime selle rolleri poe juures käima ja sõitsime koju, aga kodus see enam ei käivitunud. Järgmisel päeval viisime siis käruga poodi remonti ja nüüd ütlevad kõik, et sinna oleks ma pidanud selle rolleri ka jätma,» kirjeldas Riina Ahvenaine oma rolleri remondisaaga algust.

Tartust Sepa keskuses asuvast Tööriistakeskusest ostetud roller STC B08 on tänaseks kasutusel olnud vähem kui aasta, kuid omaniku sõnul on seda nii palju parandama pidanud, et originaalosadest on praktiliselt alles vaid rattad ja osa mootorist.

«Kui ma nendest vigadest rääkima hakkan, ega siis sellel jutul lõppu ei tule. See on täielik saast, mul on küll tunne, et see on mingitest tagavaraosadest kokku pandud,» tõdes sõiduki omanik. Katki on läinud näiteks rolleri kondel, summuti ja esiporiplekk, mootor kahiseb ning pidur ja gaas tõrguvad.

«Mootoris on selline hääl, nagu ma läheks lendu. Ma ei julgegi enam eriti sõita selle rolleriga. Kõik detailid lähevad muudkui prõks ja prõks katki. Ma käin seal poes, vahepeal tõstan häält, et ei ole võimalik, et kõik nii kiiresti katki läheb. Nemad ütlevad, et olete ise jalaga peksnud,» rääkis Ahvenaine. Kuna garantiiremondina polnud müüja nõus rollerit remontima, siis on vead parandatud hooldusremontidel, mille peale Ahvenaine on kulutanud juba üle 300 euro. Roller ise maksis 635 eurot.

Tööriistakeskuse juhataja Peep Okki sõnul on suur osa Ahvenaise jutust puhas vale ja ülejäänule on juurde pandud hulganisti mahlakust ja emotsioone.

«Selle inimesega ei ole võimalik rääkida. Ma olen 20 aastat selles äris tegelenud ja aeg-ajalt saab ikka sõimata. See on meie töö juures loomulik,» ütles Okk kõigepealt.

STC rollerid on tema sõnul Hiina rollerite kohta väga kvaliteetsed ja nendega on vähe probleeme olnud. Eestis on neid tema sõnul müüdud tuhandeid. «Muidugi võib aeg-ajalt ette tulla ka mingeid tehasepoolseid probleeme, aga see klient ei suutnud küll ühegi asja puhul ära põhjendada, et seal oleks midagi tehases valesti tehtud,» kinnitas Okk.

Tarbijakaitse: esitage kirjalik pretensioon

Tarbijakaitse kommunikatsioonijuht Siiri Erala tuletab meelde, et kaheaastane pretensiooniõigus ja garantii ei ole üks ja sama asi. Sellistes remondiküsimustes soovitab Erala esimese kahe aasta jooksul esitada müüjale pigem kirjaliku pretensiooni. Esimese kuue kuu jooksul peab tekkinud vea põhjuse tõendama müüja, järgneva pooleteise aasta jooksul klient. Tõend tuleb võtta mõnest sõltumatust remonditöökojast. Selle tõendi võib müüja küll omakorda vaidlustada, kuid siis saab klient juba ka tarbijakaitsesse pöörduda. Garantii on aga vabatahtlik ja sellele võivad olla müüja poolt seatud eritingimused.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
      TERVIS.POSTIMEES.EE
      Sponsoreeritud artiklid
      LOE TERVISEPORTAALIST!
        UNERAHU
        TERVISEPORTAAL
        TERVIS.POSTIMEES.EE
          LUGEJA KÜSIB
          Viimased uudised
          Üleskutse
          Lugeja küsib
          Tervis
          Tasub teada
          48h populaarsemad teemad
          Top kommentaarid
          Top lood
          Uudised
          Katsed ja testid
          Lugemissoovitus
          Aed ja kodu
          Majandus24
          Valuutakursid
          USD
          0,79 EUR
          GBP
          1,268 EUR
          LTL
          0,29 EUR
          SEK
          0,109 EUR
          RUB
          0,019 EUR
          =
          Kursid seisuga: 24.10.2014
          POSTIMEES.ee
          Naine
          Juhtimine
          TallinnCity