Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Lubatud nelja nädala asemel sai tellija mööbli nelja ja poole kuuga

Märtsis tellitud köögimööblit saadeti tellijale tükkhaaval neli ja pool kuud.

Hiiumaa elanik Tiiu Veevo tellis köögimööbli kauplusest Gigantmööbel, kust saadetakse mööblit internetikaubamaja e-moobel24.ee kaudu. Ta vormistas tellimuse 3. märtsil ning tellimuse täitmise tähtajaks anti neli kuni kuus nädalat, kirjutas Hiiu Leht.

Veevo hakkas poodi helistama aprilli lõpus, kui kahe kuu jooksul ei olnud kaup temani jõudnud. Pärast iganädalast helistamist ja meilide vahetamist öeldi talle mai algul st kaheksa nädalat pärast tellimist, et mööbel on Poolast Tallinna saabunud, aga karniis, mis kappide peale käib, tuleb teisest kohast ja seda veel pole. Klienditeenindaja arvas, et see tuleb nädala pärast. «Ütlesin, et saatke siis kõik korraga, teil ka väiksem transpordikulu,» rääkis Veevo.

Mööda läks ligi kuu aega, aga kauplus polnud karniisi ikka veel kätte saanud. «Helistasin, et saatke vähemalt kapp ära, karniisi saan hiljem peale panna,» ütles Veevo. Seepeale paluti tal ära maksta kogu arve summa, et siis pannakse mööbel teele. Naine tasus arve ja mai lõpus st 12 nädalat pärast tellimist saabus esimene mööblikoorem.

Kontrollides selgus, et kappide 11 uksest on puudu viis, nurgariiul oli vale hinnaga, alumine nurgariiul oli vale mõõtu, seinakinnitusi polnud üldse ja tüübleidki nappis. Enne jaanipäeva saabus Emmastesse veel kolm ust. Järgmise saadetisega tuli üks ülemine uks, topeltkarniis ja sahtlite komplekt. Kappide viimased puuduvad osad, sahtlinupu ja ukse käepideme, sai Veevo kätte alles eelmisel nädalal st neli ja pool kuud pärast tellimist.

Kuigi kliendile lubatud tarneaeg ületati kolme- kuni neljakordselt tuli e-mööbel24.ee anonüümselt klienditeenindajalt Hiiu Lehe järelpärimisele vastus, milles ettevõte ennast õigustas: «Tarneaeg ei olnud pikk, mööbel tuli õigel ajal. Aga puuduvad osad tulid hiljem, mis on arusaadav ja millest kliendile kohe ütlesime: see on ju loomulikult, kui me tellime uuesti tehasest osad, see võtab aega.»

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski soovitas Tiiu Veevol pöörduda ettevõtte poole, paluda lepingu lõpetamist ja raha tagastamist kuna kogu tellitud mööbli kättesaamine on veninud juba mitu kuud. Veevo ütles, et lepingut lõpetama ta ei hakka, kuna mööbel on nüüd lõpuks käes, kuid sellest firmast ta enam kunagi mööblit ei telli ega julge ka seda teistele soovitada.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
Sponsoreeritud artiklid
TERVISEPORTAAL
TERVIS.POSTIMEES.EE
      LUGEJA KÜSIB
      KALLIS TOASOE
      Viimased uudised
      Üleskutse
      Lugeja küsib
      Tervis
      Tasub teada
      48h populaarsemad teemad
      Top kommentaarid
      Top lood
      Uudised
      Katsed ja testid
      Lugemissoovitus
      Aed ja kodu
      Majandus24
      Valuutakursid
      USD
      0,788 EUR
      GBP
      1,264 EUR
      LTL
      0,29 EUR
      SEK
      0,109 EUR
      RUB
      0,019 EUR
      =
      Kursid seisuga: 22.10.2014
      POSTIMEES.ee
      Naine
      Juhtimine
      TallinnCity