Lubatud nelja nädala asemel sai tellija mööbli nelja ja poole kuuga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Köögimööbel. Pilt on illustreeriv.
Köögimööbel. Pilt on illustreeriv. Foto: SCANPIX

Märtsis tellitud köögimööblit saadeti tellijale tükkhaaval neli ja pool kuud.

Hiiumaa elanik Tiiu Veevo tellis köögimööbli kauplusest Gigantmööbel, kust saadetakse mööblit internetikaubamaja e-moobel24.ee kaudu. Ta vormistas tellimuse 3. märtsil ning tellimuse täitmise tähtajaks anti neli kuni kuus nädalat, kirjutas Hiiu Leht.

Veevo hakkas poodi helistama aprilli lõpus, kui kahe kuu jooksul ei olnud kaup temani jõudnud. Pärast iganädalast helistamist ja meilide vahetamist öeldi talle mai algul st kaheksa nädalat pärast tellimist, et mööbel on Poolast Tallinna saabunud, aga karniis, mis kappide peale käib, tuleb teisest kohast ja seda veel pole. Klienditeenindaja arvas, et see tuleb nädala pärast. «Ütlesin, et saatke siis kõik korraga, teil ka väiksem transpordikulu,» rääkis Veevo.

Mööda läks ligi kuu aega, aga kauplus polnud karniisi ikka veel kätte saanud. «Helistasin, et saatke vähemalt kapp ära, karniisi saan hiljem peale panna,» ütles Veevo. Seepeale paluti tal ära maksta kogu arve summa, et siis pannakse mööbel teele. Naine tasus arve ja mai lõpus st 12 nädalat pärast tellimist saabus esimene mööblikoorem.

Kontrollides selgus, et kappide 11 uksest on puudu viis, nurgariiul oli vale hinnaga, alumine nurgariiul oli vale mõõtu, seinakinnitusi polnud üldse ja tüübleidki nappis. Enne jaanipäeva saabus Emmastesse veel kolm ust. Järgmise saadetisega tuli üks ülemine uks, topeltkarniis ja sahtlite komplekt. Kappide viimased puuduvad osad, sahtlinupu ja ukse käepideme, sai Veevo kätte alles eelmisel nädalal st neli ja pool kuud pärast tellimist.

Kuigi kliendile lubatud tarneaeg ületati kolme- kuni neljakordselt tuli e-mööbel24.ee anonüümselt klienditeenindajalt Hiiu Lehe järelpärimisele vastus, milles ettevõte ennast õigustas: «Tarneaeg ei olnud pikk, mööbel tuli õigel ajal. Aga puuduvad osad tulid hiljem, mis on arusaadav ja millest kliendile kohe ütlesime: see on ju loomulikult, kui me tellime uuesti tehasest osad, see võtab aega.»

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski soovitas Tiiu Veevol pöörduda ettevõtte poole, paluda lepingu lõpetamist ja raha tagastamist kuna kogu tellitud mööbli kättesaamine on veninud juba mitu kuud. Veevo ütles, et lepingut lõpetama ta ei hakka, kuna mööbel on nüüd lõpuks käes, kuid sellest firmast ta enam kunagi mööblit ei telli ega julge ka seda teistele soovitada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles