Starmani endine klient sai üllatava võlanõude

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klient sai üllatava võlanõude.
Klient sai üllatava võlanõude. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Kuus aastat tagasi Starmaniga lepingu lõpetanud ja enda sõnul lõpparve korralikult tasunud Virgo Rikk sai nüüd inkassofirmalt nõude tasuda väidetav võlg.

Rikk sai mõni nädal tagasi inkassofirmast teate, et on Starmanile võlgu 18 eurot ja peab koos inkassofirma tasuga kokku ära maksma 45 eurot. «Alguses ma ei saanud arugi, et kellele mul see võlg võiks olla, sest Starmani klient ei ole ma olnud juba üle kuue aasta,» rääkis Rikk.

Pärast mõningast uurimist selgus, et Starmani andmebaasis on väidetavalt üleval märge, et ta olevat telefoni teel klienditeenindajaga kokku leppinud, et tasub aprilli arve hoopis mais. Rikk palus näha seda kokkulepet kirjalikul kujul, aga sai vastuseks vaid, et nii kaua telefonikõnesid ei salvestata.

«Mina tagastasin modemi Starmani esindusele 25. aprillil 2006 ja maksin sularahas ka arve ära, kuna teenindaja jutu järgi polnudki võimalik lepingut muud moodi lõpetada. Otseloomulikult ei ole mul selle kohta enam kuus aastat hiljem ühtegi paberit alles,» kirjeldas Rikk.

Starmani turundus- ja kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen ütles, et neil on olemas dokumendid, mis tõestavad, et Rikk on neile selle 18 eurot võlgu. «Selleks ajaks, kui klient väidab, et ta arve ära maksis, polnud meie süsteemis veel arvet koostatudki,» rääkis Hartikainen.

Kuid kuus aastat vana võla nõudest otsustas Starman siiski pärast Postimehe päringut loobuda, tuues põhjuseks, et eelmine inkassofirma eksis kliendi aadressiga ja ei teinud piisavalt pingutusi kliendiga kontakti saamiseks. «Praeguse segaduse põhjustas asjaolu, et vahetasime inkassofirmat ja uus teenusepakkuja pole olnud asjaoludega kursis,» selgitas Hartikainen.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles