Lennuplaani optimeerimine on põhjustanud Estonian Airi lendude ärajäämist

Martin Smutov
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Air
Estonian Air Foto: Toomas Huik

Oma tegevust ümber korraldav lennufirma Estonian Air (EA) on tänavu lennuplaani optimeerimise käigus jätnud ära hulga lende, nende täpset arvu firma ei avalikusta.

«Katsume seda tegevust korraldada nii, et reisijad saaksid ärajäävast lennust teada vähemalt kaks nädalat enne plaanitud sõitu,» ütles firma avalike suhete juht Ilona Eskelinen, kirjutas Õhtuleht.

Vähemalt kaks nädalat ärajäävast lennust ette teatades saab firma piirduda alternatiivi pakkumise või pileti tagasiostuga, viimasel hetkel lennu ära jätmine aga võimaldab reisijal küsida kompensatsiooni, mille suurus algab 250 eurost.

Eskelinen möönab, et EA-l pole alati õnnestunud kahenädalasest etteteatamisajast kinni pidada.

Tarbijakaitseameti avalike suhete juhi Hanna Turetski sõnul on ameti poole ärajäänud lendude küsimustega pöördutud, kuid viimasel ajal pole kaebused sagenenud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles