Tagasi mobiilivaatesse

Kaup

:

TJA: mobiilsideteenuste kvaliteet ei ole langenud

Tehnilise järelevalve amet viis Tallinnas ja Harjumaal läbi mobiilse kõneteenuse kvaliteedi kontrollmõõtmised, et tuvastada, kas jutud mobiilse kõneteenuse üldise kvaliteedi langemise üle peavad vett. Mõõtmised kvaliteedi langust ei näidanud.

Mobiilsideteenuste kasutajad on viimasel ajal ajakirjanduse vahendusel kurtnud mobiilse kõneteenuse kvaliteedi langemise üle, näiteks on välja toodud kõnede katkemise sagenemist ja kõnede valimise ebaõnnestumist.

Tehnilise järelevalve ameti 185 kontrollkõnet Tallinna erinevates piirkondades näitasid, et EMT kõnedest õnnestus 97 protsenti (ebaõnnestus viis kõnet), Elisal 96 protsenti (ebaõnnestus seitse kõnet) ja Tele2-l 94 protsenti (ebaõnnestus 11 kõnet).

Harjumaal tehtud 137 kontrollkõne põhjal oli EMT tulemus 99,3 protsenti (ebaõnnestus üks kõne), Elisal ja Tele2-l 98,5 protsenti (ebaõnnestus kaks kõnet).

Mõõtmistulemused näitavad, et mobiilse kõneteenuse kvaliteet on kõigis kolmes mobiilsidevõrgus stabiilselt hea.

Juhul, kui tarbijal on probleeme mobiilse kõneteenuse kvaliteediga, soovitab Tehnilise järelevalve amet esmalt pöörduda teenuseosutaja poole.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnadmobiililevimobiilsidetehnilise järelevalve amet
Samal teemal
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
VALIK REISIUUDISEID
TAIMEERI
TAKSOHINDADE VAHEL LAIUTAVAD KÄÄRID
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,921 EUR
GBP
1,37 EUR
SEK
0,107 EUR
RUB
0,016 EUR
=
Kursid seisuga: 27.03.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik