Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

TJA: mobiilsideteenuste kvaliteet ei ole langenud

Tehnilise järelevalve amet viis Tallinnas ja Harjumaal läbi mobiilse kõneteenuse kvaliteedi kontrollmõõtmised, et tuvastada, kas jutud mobiilse kõneteenuse üldise kvaliteedi langemise üle peavad vett. Mõõtmised kvaliteedi langust ei näidanud.

Mobiilsideteenuste kasutajad on viimasel ajal ajakirjanduse vahendusel kurtnud mobiilse kõneteenuse kvaliteedi langemise üle, näiteks on välja toodud kõnede katkemise sagenemist ja kõnede valimise ebaõnnestumist.

Tehnilise järelevalve ameti 185 kontrollkõnet Tallinna erinevates piirkondades näitasid, et EMT kõnedest õnnestus 97 protsenti (ebaõnnestus viis kõnet), Elisal 96 protsenti (ebaõnnestus seitse kõnet) ja Tele2-l 94 protsenti (ebaõnnestus 11 kõnet).

Harjumaal tehtud 137 kontrollkõne põhjal oli EMT tulemus 99,3 protsenti (ebaõnnestus üks kõne), Elisal ja Tele2-l 98,5 protsenti (ebaõnnestus kaks kõnet).

Mõõtmistulemused näitavad, et mobiilse kõneteenuse kvaliteet on kõigis kolmes mobiilsidevõrgus stabiilselt hea.

Juhul, kui tarbijal on probleeme mobiilse kõneteenuse kvaliteediga, soovitab Tehnilise järelevalve amet esmalt pöörduda teenuseosutaja poole.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:mobiililevimobiilsidetehnilise järelevalve amet
Samal teemal
MÕTLE, MIDA SUHU PISTAD
Sponsoreeritud artiklid
TERVIS.POSTIMEES.EE
Mida teeb kindlustusmaakler?
Lugejad tahavad teada
Segadus õliküttega
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
Majandus24Kõik
Valuutakursid
USD
0,882 EUR
GBP
1,339 EUR
SEK
0,108 EUR
RUB
0,013 EUR
=
Kursid seisuga: 28.01.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnCityKõik