Kaup

:

Tele2 tunnistas klienditeenindaja viga

Kui Tele2 kliendil tekkis 100 euro suurune võlgnevus, soovis ta maksegraafikut ja lepingut operaatoriga lõpetada, kuid seda tal ei võimaldatud. Nüüd tunnistab mobiilioperaator teenindaja eksimust ja pakub isegi kompensatsiooni.


«Tele2 keeldus lepingu lõpetamisest ja teenindaja teatas, et maksegraafikut on võimalik teha ainult siis, kui leping kehtib. Aga see tähendab, et pean maksma igakuiselt lihtsalt niisama veel üle 15 eurot lisaks. Teenused on suletud ja neid ma kasutada ei saa. Kogu summas pole mul ka võimalik võlga tasuda,» kirjutas Vladimir.

Tema hinnangul soovib Tele2 sel moel raskesse olukorda sattunud inimest veelgi raskemasse olukorda panna ja saada raha niisama suletud teenuste eest niikaua, kui võlgnevus pole tasutud.

Tele2 kommunikatsioonijuht teatas pärast olukorra analüüsimist, et lepingu saab küll lõpetada, peatada või vahetada väiksema teenuspaketi vastu ka maksegraafiku sõlmimise ajal. «Antud juhul polnud takistusi, miks seda mitte teha ja seega oli tegemist klienditeenindaja veaga. Meie eesmärk on leida kompromiss ja sobiv lahendus võlgnevuse tasumiseks ning võimalusel ka kliendisuhte jätkamiseks.»

Ettevõte vabandas kliendi ees, pakkus talle kompensatsiooni ning kliendile sobiva graafiku võlgnevuse tasumiseks.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnadtele2võlgmaksegraafikleping
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
OHTLIK MEELELAHUTUS
TERVIS.POSTIMEES.EE
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,915 EUR
GBP
1,413 EUR
SEK
0,107 EUR
RUB
0,016 EUR
=
Kursid seisuga: 07.07.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik