Tele2 tunnistas klienditeenindaja viga

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
17. august 2012 16:38
FOTO: Mati Hiis / Õhtuleht

Kui Tele2 kliendil tekkis 100 euro suurune võlgnevus, soovis ta maksegraafikut ja lepingut operaatoriga lõpetada, kuid seda tal ei võimaldatud. Nüüd tunnistab mobiilioperaator teenindaja eksimust ja pakub isegi kompensatsiooni.


«Tele2 keeldus lepingu lõpetamisest ja teenindaja teatas, et maksegraafikut on võimalik teha ainult siis, kui leping kehtib. Aga see tähendab, et pean maksma igakuiselt lihtsalt niisama veel üle 15 eurot lisaks. Teenused on suletud ja neid ma kasutada ei saa. Kogu summas pole mul ka võimalik võlga tasuda,» kirjutas Vladimir.

Tema hinnangul soovib Tele2 sel moel raskesse olukorda sattunud inimest veelgi raskemasse olukorda panna ja saada raha niisama suletud teenuste eest niikaua, kui võlgnevus pole tasutud.

Tele2 kommunikatsioonijuht teatas pärast olukorra analüüsimist, et lepingu saab küll lõpetada, peatada või vahetada väiksema teenuspaketi vastu ka maksegraafiku sõlmimise ajal. «Antud juhul polnud takistusi, miks seda mitte teha ja seega oli tegemist klienditeenindaja veaga. Meie eesmärk on leida kompromiss ja sobiv lahendus võlgnevuse tasumiseks ning võimalusel ka kliendisuhte jätkamiseks.»

Ettevõte vabandas kliendi ees, pakkus talle kompensatsiooni ning kliendile sobiva graafiku võlgnevuse tasumiseks.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL